M
mister82
Zijn er meer mensen die last hebben van enorme geluidsverschillen met de radiokanalen op de horizon box ?
Er zit een enorm verschil tussen het volume van de televisie en radiokanalen wat nogal frustrerend is bij het zappen.
Ik heb inmiddels zowel de digitale als analoge uitgang geprobeerd maar het volumeverschil blijven hetzelfde.
Sommige radiokanalen zoals Decibel op 860 en Efteling radio op 862 zijn zelfs zo luid dat bij het langs zappen de buren komen vragen of alles nog goed gaat.
Er zit een enorm verschil tussen het volume van de televisie en radiokanalen wat nogal frustrerend is bij het zappen.
Ik heb inmiddels zowel de digitale als analoge uitgang geprobeerd maar het volumeverschil blijven hetzelfde.
Sommige radiokanalen zoals Decibel op 860 en Efteling radio op 862 zijn zelfs zo luid dat bij het langs zappen de buren komen vragen of alles nog goed gaat.