W
W.Holtman
Al maanden wacht ik op een software-update die de geluidsproblemen zouden verhelpen die ik op vele HD kanalen ondervind.
Kanalen zoals Animalpl. de Duitse ARD en ZDF en nog veel meer, zijn niet op geluidssterkte via de UPCbox te regelen, maar alleen via de TV.
Wanneer je even niet oplet en het geluid op je TV niet verlaagd voordat je één van deze kanalen er op zet, dan knalt het geluid er zo hard uit, dat de speakers het zouden begeven.
Zap je dan weer naar een kanaal met gewoon geluid dan moet je weer het geluid verhogen.
En zo blijf je constant de hele avond aan de gang.
Ik begin er nou echt genoeg van te krijgen.
Zijn er nog meer gebruikers die dit probleem hebben, en ook hierover contact hebben gehad met UPC.
Kanalen zoals Animalpl. de Duitse ARD en ZDF en nog veel meer, zijn niet op geluidssterkte via de UPCbox te regelen, maar alleen via de TV.
Wanneer je even niet oplet en het geluid op je TV niet verlaagd voordat je één van deze kanalen er op zet, dan knalt het geluid er zo hard uit, dat de speakers het zouden begeven.
Zap je dan weer naar een kanaal met gewoon geluid dan moet je weer het geluid verhogen.
En zo blijf je constant de hele avond aan de gang.
Ik begin er nou echt genoeg van te krijgen.
Zijn er nog meer gebruikers die dit probleem hebben, en ook hierover contact hebben gehad met UPC.
