Sinds kort is het probleem met de lipsync opgelost, de upcbox onthoudt nu de synchronisatie instelling, bij ons tenminste.
Alleen heb ik de indruk dat het algehele geluidsniveau is terug geschroefd, dus het vooraf door mij ingestelde geluidsniveau van mijn A/V receiver is plots niet meer voldoende hard. Hebben meer mensen hier last van
Alleen heb ik de indruk dat het algehele geluidsniveau is terug geschroefd, dus het vooraf door mij ingestelde geluidsniveau van mijn A/V receiver is plots niet meer voldoende hard. Hebben meer mensen hier last van
