• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geluidsprobleem

Berichten
1.068
Sinds kort is het probleem met de lipsync opgelost, de upcbox onthoudt nu de synchronisatie instelling, bij ons tenminste.

Alleen heb ik de indruk dat het algehele geluidsniveau is terug geschroefd, dus het vooraf door mij ingestelde geluidsniveau van mijn A/V receiver is plots niet meer voldoende hard. Hebben meer mensen hier last van???
 
Idd, nivo is lager, moet hier ook sinds kort de receiver stuk harder zetten!
 
dacht al dat ik doof begon te worden maar het is dus de box (ik heb overigens nog wel problemen met geluid dat niet altijd gelijk looppt met het beeld erg irritant).
 
Lager niveau ligt aan het verwerken van de binnenkomende signaal bij upc. Daar wordt door wijziging het geluid anders op de kabel gezet waardoor de mediaboxen het geluid op een hoorbaar lager niveau weergeven, dit zit niet in de mediaboxen maar eerder in het digitale startpunt bij upc.
 
Terug
Bovenaan