• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluidsprobleem Cisco 8485DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JelmerPWN

Hallo Allemaal,

Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden deze PVR via marktplaats gekocht. Hij heeft het altijd prima gedaan, maar de laatste tijd heb ik een probleem.

Probleem

De PVR start normaal op en functioneert normaal (kanalen wisselen, volumen veranderen etc.). Na exact 7 minuten en 45 seconden loopt het beeld voor 1 seconden vast, daarna gaat het beeld weer verder. Echter doet het geluid het niet meer juist, deze laat af en toe iets horen. De poses tussen dat de PVR geluid doorgeeft lijkt even lang te duren, dit durf ik echter niet met zekerheid te zeggen. Na deze 7 minuten en 45 seconden functioneert de PVR ook niet meer juist. Het is niet meer mogelijk om kanalen te wisselen of het menu op te roepen etc.

Filmpje van het probleem (geluid is zacht, maar wel aanwezig!):
https://www.youtube.com/watch?v=mBrw2t0hyUY



Al geprobeerd

- Fabrieksinstellingen resetten, opnieuw kanalen zoeken en interactieve tv installeren
- Aangesloten op de beamer ipv tv
- Andere Ziggo Smartcard
- Een dag de stroom eraf


Ik kom er niet meer uit, zowel Cisco als Ziggo willen geen support leveren omdat ik de PVR niet bij hun heb gekocht. Ze proberen uiteraard wel een nieuwe PVR aan te slijten |:(

Alvast bedankt voor het meedenken aan wat de oplossing kan zijn!

Vriendelijke Groet,
Jelmer
 
Dit lijkt mij een intern probleem, geen externe.
Het kan zijn dat één of meerdere spanningen niet meer actueel zijn.

Dit is te bemerken door de cover er af te schroeven en te letten op de electrolyten nabij de voeding (kokervormige onderdelen).
Indien er een 'bol' staat is er sprake van defect en dient vervangen te worden.
 
Dit lijkt mij een intern probleem, geen externe.
Het kan zijn dat één of meerdere spanningen niet meer actueel zijn.

Dit is te bemerken door de cover er af te schroeven en te letten op de electrolyten nabij de voeding (kokervormige onderdelen).
Indien er een 'bol' staat is er sprake van defect en dient vervangen te worden.

Kan het geen software matige fout zijn?
En hoe bedoelt u met 'bol' staan?


Met vriendelijke groet,
Jelmer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan