Hallo Allemaal,
Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden deze PVR via marktplaats gekocht. Hij heeft het altijd prima gedaan, maar de laatste tijd heb ik een probleem.
Probleem
De PVR start normaal op en functioneert normaal (kanalen wisselen, volumen veranderen etc.). Na exact 7 minuten en 45 seconden loopt het beeld voor 1 seconden vast, daarna gaat het beeld weer verder. Echter doet het geluid het niet meer juist, deze laat af en toe iets horen. De poses tussen dat de PVR geluid doorgeeft lijkt even lang te duren, dit durf ik echter niet met zekerheid te zeggen. Na deze 7 minuten en 45 seconden functioneert de PVR ook niet meer juist. Het is niet meer mogelijk om kanalen te wisselen of het menu op te roepen etc.
Filmpje van het probleem (geluid is zacht, maar wel aanwezig!):
https://www.youtube.com/watch?v=mBrw2t0hyUY
Al geprobeerd
- Fabrieksinstellingen resetten, opnieuw kanalen zoeken en interactieve tv installeren
- Aangesloten op de beamer ipv tv
- Andere Ziggo Smartcard
- Een dag de stroom eraf
Ik kom er niet meer uit, zowel Cisco als Ziggo willen geen support leveren omdat ik de PVR niet bij hun heb gekocht. Ze proberen uiteraard wel een nieuwe PVR aan te slijten |
Alvast bedankt voor het meedenken aan wat de oplossing kan zijn!
Vriendelijke Groet,
Jelmer
Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden deze PVR via marktplaats gekocht. Hij heeft het altijd prima gedaan, maar de laatste tijd heb ik een probleem.
Probleem
De PVR start normaal op en functioneert normaal (kanalen wisselen, volumen veranderen etc.). Na exact 7 minuten en 45 seconden loopt het beeld voor 1 seconden vast, daarna gaat het beeld weer verder. Echter doet het geluid het niet meer juist, deze laat af en toe iets horen. De poses tussen dat de PVR geluid doorgeeft lijkt even lang te duren, dit durf ik echter niet met zekerheid te zeggen. Na deze 7 minuten en 45 seconden functioneert de PVR ook niet meer juist. Het is niet meer mogelijk om kanalen te wisselen of het menu op te roepen etc.
Filmpje van het probleem (geluid is zacht, maar wel aanwezig!):
https://www.youtube.com/watch?v=mBrw2t0hyUY
Al geprobeerd
- Fabrieksinstellingen resetten, opnieuw kanalen zoeken en interactieve tv installeren
- Aangesloten op de beamer ipv tv
- Andere Ziggo Smartcard
- Een dag de stroom eraf
Ik kom er niet meer uit, zowel Cisco als Ziggo willen geen support leveren omdat ik de PVR niet bij hun heb gekocht. Ze proberen uiteraard wel een nieuwe PVR aan te slijten |

Alvast bedankt voor het meedenken aan wat de oplossing kan zijn!
Vriendelijke Groet,
Jelmer