Net als anderen heb ik al ruim anderhalf jaar last van het regelmatig wegvallen van het geluid.
De ontvanger is met HDMI aangesloten op een Harman Kardon AVR760 receiver.
Ik heb telkens de nieuwste Ziggo update geïnstalleerd, maar er is niets verbeterd.
Bij live kijken is het geluid prima.
Bij het bekijken van een opname valt het geluid om de 20 seconden een halve seconde weg, ook als er op dat moment niets wordt opgenomen. Als ik dan "terugspoel" naar hetzelfde moment is het geluid goed maar valt het op een andere plaats weg.
Het is zodoende een probleem dat te maken heeft met geluid lezen van de harde schijf. Opnieuw formatteren loste het niet op.
Aan/uitzetten van digitaal geluid maakt niets uit.
Zeer dringende oproep aan Samsung om dit probleem nu eens definitief op te lossen.
De ontvanger is met HDMI aangesloten op een Harman Kardon AVR760 receiver.
Ik heb telkens de nieuwste Ziggo update geïnstalleerd, maar er is niets verbeterd.
Bij live kijken is het geluid prima.
Bij het bekijken van een opname valt het geluid om de 20 seconden een halve seconde weg, ook als er op dat moment niets wordt opgenomen. Als ik dan "terugspoel" naar hetzelfde moment is het geluid goed maar valt het op een andere plaats weg.
Het is zodoende een probleem dat te maken heeft met geluid lezen van de harde schijf. Opnieuw formatteren loste het niet op.
Aan/uitzetten van digitaal geluid maakt niets uit.
Zeer dringende oproep aan Samsung om dit probleem nu eens definitief op te lossen.