M
MrFloris
Ik heb dezelfde config als voorheen, maar nu met DVR. Ik heb volume van tv eigenlijk op 0 staan, en een speaker box op de dvr aagesloten. Maar ik kan de afstandbediening niet meer gebruiken om het volume aan te passen. Ik moet de volume knop op de speaker gebruiken nu. Nou herinner ik me dat ik wellicht iets moet doen op de afstandbediening om dit te activeren, maar kan hier niets meer over vinden. Kan iemand de tip nog keertje posten?
