H
Harley-56
Hoi,
Wellicht niet goed op het forum gezocht, maar ik heb de volgende vraag.
Ik heb mijn 5000 aangesloten op mijn Sony-versterker. Als ik dan alleen Radio wil luisteren moet ik mijn versterker haast op max zetten en dan kan ik met de afstandsbediening van de 5000 het geluid een beetje regelen.
Als ik mij versterker op een normale waarde (cd-speler geluidsterkte) zet dan heb je eigenlijk niet veel aan de 5000, want dan komt er weinig geluid door.
Tsja, wat doe ik nu fout? Of is dit gewoon zo.
Het is heel vervelend om de versterker op max te zetten, want zodra ik dus een cd ga draaien, dan blazen de ruiten er zowat uit.
Hoor heel graag,
Groet,
Harley
Wellicht niet goed op het forum gezocht, maar ik heb de volgende vraag.
Ik heb mijn 5000 aangesloten op mijn Sony-versterker. Als ik dan alleen Radio wil luisteren moet ik mijn versterker haast op max zetten en dan kan ik met de afstandsbediening van de 5000 het geluid een beetje regelen.
Als ik mij versterker op een normale waarde (cd-speler geluidsterkte) zet dan heb je eigenlijk niet veel aan de 5000, want dan komt er weinig geluid door.
Tsja, wat doe ik nu fout? Of is dit gewoon zo.
Het is heel vervelend om de versterker op max te zetten, want zodra ik dus een cd ga draaien, dan blazen de ruiten er zowat uit.
Hoor heel graag,
Groet,
Harley