• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid via mijn humax ir-hd5000c

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Harley-56
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Harley-56

Hoi,

Wellicht niet goed op het forum gezocht, maar ik heb de volgende vraag.

Ik heb mijn 5000 aangesloten op mijn Sony-versterker. Als ik dan alleen Radio wil luisteren moet ik mijn versterker haast op max zetten en dan kan ik met de afstandsbediening van de 5000 het geluid een beetje regelen.

Als ik mij versterker op een normale waarde (cd-speler geluidsterkte) zet dan heb je eigenlijk niet veel aan de 5000, want dan komt er weinig geluid door.

Tsja, wat doe ik nu fout? Of is dit gewoon zo.

Het is heel vervelend om de versterker op max te zetten, want zodra ik dus een cd ga draaien, dan blazen de ruiten er zowat uit.

Hoor heel graag,

Groet,

Harley
 
En als je de afstandbediening van je Humax op maximaal zet? Vervolgens het geluid via je versterker regelen.

Ik heb hetzelfde gedaan met mijn Bose 3.2.1 home cinema set. Het geluid is bij mij op die manier prima te regelen.
 
Roedie bedoelt waarschijnlijk, zet het geluid van je Humax decoder op maximaal en laat hem daar op staan. Geluid regel je nu alleen nog met de afstandbediening van je stereoset of tv
 
Roedie bedoelt waarschijnlijk, zet het geluid van je Humax decoder op maximaal en laat hem daar op staan. Geluid regel je nu alleen nog met de afstandbediening van je stereoset of tv

Aardig idee maar nu heb je dus weer 2 ab's in gebruik.
Ik zet mijn tv alleen aan en de rest regel ik met Humax ab.
Dit natuurlijk alleen in geval van TV kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan