- Berichten
- 382
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Ik heb via een tullipstekker een verbinding gemaakt tussen de versterker en de digitale ontvanger. Ik heb echter maar uit 1 box geluid. Hoe kan ik dat oplossen dat ik wel gewoon geluid hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

plankie zei:Hoe is je mediabox precies aangesloten?
- Door middel van een coaxiale SPD/IF of via de stereo-aansluitingen?
- Welk kanaal valt weg: links of rechts?
- Zelfde probleem op andere aansluiting op je versterker?
RicoK zei:- Mijn Pace Mediabox is op de (stereo) versterker aangesloten middels een kabel met tulppluggen.
- Met het gezicht naar de TV en dus de versterker valt altijd (!) het rechtse kanaal weg.
- Ik heb de Mediabox op andere ingangen op de versterker aangesloten en ook daar valt het geluid rechts weg. Dit terwijl andere bronnen wel via die ingangen een duidelijk en stabiel stereo signaal afgeven.
Je vragen zijn redelijk direct. Erg fijn, hou ik van. Maar stel je deze vragen, omdat je wellicht eerder met dit bijltje hebt gehad en dus een (mogelijke) oplossing weet/hebt.......?