• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geluid via de boxen van mijn audio systeem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter famros
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

famros

Ik heb bij mijn hd decoder(humax 5000) 2 kabels gekregen.
nl aan beide zijden 1 gele,1 rode en 1 witte tulp plug.
hoe sluit ik dit aan?
moet er 1 kabel van de decoder naar de tv en de andere van de decoder naar mijn audio versterker?
graag een reactie

Bedankt alvast!!
:giveup::giveup::giveup::giveup::giveup::frons:
 
Ik heb bij mijn hd decoder(humax 5000) 2 kabels gekregen.
nl aan beide zijden 1 gele,1 rode en 1 witte tulp plug.
hoe sluit ik dit aan?
moet er 1 kabel van de decoder naar de tv en de andere van de decoder naar mijn audio versterker?
graag een reactie

Bedankt alvast!!
:giveup::giveup::giveup::giveup::giveup::frons:

Rood+geel+wit betekent doorgaans dat het een composiet-aansluiting is.
Hier meer info daarover:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Composiet_video

En voor info over hoe het eruit ziet en hoe je het aan moet sluiten:
https://www.lcd-info.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=33

Het wordt vaak gebruikt om videocamera's aan te sluiten op de TV.

Voor HD kun je hem echter niet gebruiken. Gebruik hiervoor component (rood+groen+blauw voor beeld en rood+wit voor geluid) maar nog beter is één enkele HDMI kabel voor digitaal in HD. :)
 
kan je wat meer info over je versterker kunnen geven zodat we kunnen opzoeken welke aansluit mogelijk heden je hebt. Kan wel zeggen dat je hdmi moet gebruiken maar als je dat niet hebt heb je er niks aan
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan