H
hummer2me
Ik heb mijn audio van mijn TV Panasonic TX P42 G 30 E via mijn Bose 321 GS lopen via een optisch kabeltje. Nu valt mij op dat als ik het geluid via de Bose gaat het geluid op mijn TV niet automatisch gedempt word. Ik luister het geluid alleen via de Bose als ik muziek afspeel dus niet altijd. Ik weet dat je via de hotel mode het geluid op nul kan zetten maar dat wil ik niet . Omdat ik niet altijd de Bose erbij inschakel. Dus hoop ik dat het automatisch kan dat geluid dempen.