• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid via de Bose

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hummer2me
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hummer2me

Ik heb mijn audio van mijn TV Panasonic TX P42 G 30 E via mijn Bose 321 GS lopen via een optisch kabeltje. Nu valt mij op dat als ik het geluid via de Bose gaat het geluid op mijn TV niet automatisch gedempt word. Ik luister het geluid alleen via de Bose als ik muziek afspeel dus niet altijd. Ik weet dat je via de hotel mode het geluid op nul kan zetten maar dat wil ik niet . Omdat ik niet altijd de Bose erbij inschakel. Dus hoop ik dat het automatisch kan dat geluid dempen.
 
Met een logitech harmoney zou je 2 tv activiteiten kunnen maken.
1 met en 1 zonder bose.
 
Toevallig heb ik een Harmony one. Maar dan word het geluid van de TV ook niet auto gedempt.
 
Daar kan je dan toch een action voor maken? Dus TV+Bose= TV aan, bose aan, tv mute.
 
Ik heb mijn audio van mijn TV Panasonic TX P42 G 30 E via mijn Bose 321 GS lopen via een optisch kabeltje. Nu valt mij op dat als ik het geluid via de Bose gaat het geluid op mijn TV niet automatisch gedempt word. Ik luister het geluid alleen via de Bose als ik muziek afspeel dus niet altijd. Ik weet dat je via de hotel mode het geluid op nul kan zetten maar dat wil ik niet . Omdat ik niet altijd de Bose erbij inschakel. Dus hoop ik dat het automatisch kan dat geluid dempen.

Ik heb mijn Sony op die manier op een Sony HCT aangesloten en ik moet altijd op de tv de "audio uit" handmatig inschakelen (verschil van 6 jaar in leeftijd) en mijn tv "mute" dan wel. Als je een verschil in merk/leeftijd hebt, zul je helaas je wens niet in vervulling kunnen laten gaan, tenzij de Harmony dat geprogrammeerd kan.
 
Daar kan je dan toch een action voor maken? Dus TV+Bose= TV aan, bose aan, tv mute.

Volgens mij kan ik dit niet op deze manier aanmaken. Ik bedoel dan met 1 druk op de knop TV aan, Bose aan en mute TV. Dat kan volgens mij alleen als je een knop toewijst aan Mute.
 
Volgens mij kan ik dit niet op deze manier aanmaken. Ik bedoel dan met 1 druk op de knop TV aan, Bose aan en mute TV. Dat kan volgens mij alleen als je een knop toewijst aan Mute.
Ja hoor dat kan wel. 2 activiteiten aanmaken ,1 met en 1 zonder Bose.
Je moet eens op het Harmony forum kijken of anders gewoon de helpdesk bellen van je Harmony. Die nemen desnoods je account over en stellen alles voor je in.
 
Het kon inderdaad via de Harmony .Probleem is dus opgelost :thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan