Hallo mensen,
Sinds vandaag heb ik de audio out in gebruik voor het geluid. Nu is mijn probleem dat ik met de afstandbediening alleen maar mijn tv geluid kan veranderen (heb ik ooit gesynchronised)... Mode knop wil ook niet helpen. Decoder geluid kan no wel via de decoder zelf met de knoppen worden veranderd. Weten jullie wat ik misschien kan doen?
Groeten,
Sj44k3
Sinds vandaag heb ik de audio out in gebruik voor het geluid. Nu is mijn probleem dat ik met de afstandbediening alleen maar mijn tv geluid kan veranderen (heb ik ooit gesynchronised)... Mode knop wil ook niet helpen. Decoder geluid kan no wel via de decoder zelf met de knoppen worden veranderd. Weten jullie wat ik misschien kan doen?
Groeten,
Sj44k3