• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid uit Cisco 8685 HD DVR + helderheid lampjes.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meegja
  • Startdatum Startdatum
M

meegja

Okay, net nieuwe mediabox binnen: Cisco 8685 HD DVR. Alle standaard kanalen werken alleen nog geen HD signaal en geen Royaal kanalen. Heb dat 0900 - 500 2001 maar even gebeld en zou dan binnen uur goed moeten zijn. (?)
Alleen komt er uit de mediabox een tril/brom geluid, lijkt me van de fan die er in zit. Het is niet echt luid maar toch wel merkbaar. Is dit iets wat gewoon bij deze mediabox hoort of hoor je hem niet te horen?

Ander iets: kan er op deze mediabox de helderheid van de groene ledjes gedimd worden? Krengen staan echt heel helder en leiden behoorlijk af als je dat constant in je ooghoeken ziet :(
 
Terug
Bovenaan