J
jeroenstaman
gisteren voor het eerst eens twonky geprobeerd, dit werkte op het eerste gezicht heel degelijk.
Na een tijdje echter begon de video weg te lopen bij het audio spoor. Dit ging maar door en werd dus uiteraard steeds erger. Toen alsnog maar op een usb moeten gooien, daarmee werkte de film prima.
Kun je dit ergens instellen? Ik krijg op geen mogelijkheid het menu van horizon zelf boven water, en mijn receiver kan het geluid vertragen, en dat moet dus juist niet.
Na een tijdje echter begon de video weg te lopen bij het audio spoor. Dit ging maar door en werd dus uiteraard steeds erger. Toen alsnog maar op een usb moeten gooien, daarmee werkte de film prima.
Kun je dit ergens instellen? Ik krijg op geen mogelijkheid het menu van horizon zelf boven water, en mijn receiver kan het geluid vertragen, en dat moet dus juist niet.