• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geluid Twonky

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jeroenstaman
  • Startdatum Startdatum
J

jeroenstaman

gisteren voor het eerst eens twonky geprobeerd, dit werkte op het eerste gezicht heel degelijk.

Na een tijdje echter begon de video weg te lopen bij het audio spoor. Dit ging maar door en werd dus uiteraard steeds erger. Toen alsnog maar op een usb moeten gooien, daarmee werkte de film prima.

Kun je dit ergens instellen? Ik krijg op geen mogelijkheid het menu van horizon zelf boven water, en mijn receiver kan het geluid vertragen, en dat moet dus juist niet.
 
ja dit kun je instellen!

Druk als je de film aan het bekijken bent op OK, en dan synchronyseer beeld.
 
Terug
Bovenaan