Hallo allemaal,
ik ben 'nieuw' hier heb al veel gelezen maar nog nooit gepost. Ik heb sinds kort ook HD TV en ik heb de zoekfunctie al veel gebruikt en veel informatie (ook over de geuidsproblemen) gevonden, en ook hoe de AB van de mediabox in te stellen.
De OK+rode knop en 993 code doet het niet bij mij. Ook de 'standaard' codes die in de FAQ en de handleiding staan werken niet. De code zelf doet het wel en als ik op volume druk van de AB van de mediabox dan brandt het rode lampje van TV op de AB maar de TV reageert niet, met de AB van de TV kan ik het volume wel regelen. Maar graag zou ik willen zappen en geluid van de TV willen regelen met de AB van de mediabox.
Is dit een bekend probleem? Is het infrarood signaal niet goed voor mijn TV? Kan ik nog iets anders proberen?
Alvast bedankt
TV is een Philips TV van 2010 model 32PFL8404, Mediabox is de Cisco 8485 HDTV DVR maar die info staat ook in het profiel als het goed is
ik ben 'nieuw' hier heb al veel gelezen maar nog nooit gepost. Ik heb sinds kort ook HD TV en ik heb de zoekfunctie al veel gebruikt en veel informatie (ook over de geuidsproblemen) gevonden, en ook hoe de AB van de mediabox in te stellen.
De OK+rode knop en 993 code doet het niet bij mij. Ook de 'standaard' codes die in de FAQ en de handleiding staan werken niet. De code zelf doet het wel en als ik op volume druk van de AB van de mediabox dan brandt het rode lampje van TV op de AB maar de TV reageert niet, met de AB van de TV kan ik het volume wel regelen. Maar graag zou ik willen zappen en geluid van de TV willen regelen met de AB van de mediabox.
Is dit een bekend probleem? Is het infrarood signaal niet goed voor mijn TV? Kan ik nog iets anders proberen?
Alvast bedankt
TV is een Philips TV van 2010 model 32PFL8404, Mediabox is de Cisco 8485 HDTV DVR maar die info staat ook in het profiel als het goed is
