P
piotje!
de storing op het geluid van sbs6
is al bekend gemaakt bij het noc van zigoo
is al bekend gemaakt bij het noc van zigoo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Issue hebben we ooit opgebracht. Er wordt idd wel contact over opgenomen, maar dat moet vaak samen met andere providers. En sommige zenders willen nu eenmaal graag opvallen.Maar men kan toch ook de bron verzoeken er iets aan te doen?
Dat klopt en is nogal irritant. Sommige themakanalen zijn weer heel zacht. Dus het is altijd oppassen geblazen als je bv. van Politiek24 naar SBS6 zapt.
Casema heeft een tijdje geleden dit probleem bij de analoge kanalen verholpen.
Misschien kan een slimme technicus eens een oplossing bedenken. :-P