D
djmickey
Ik heb een Philips HDbox aangesloten op een Philips 32pf9966 dmv hdmi->dvi en geluid via tulpkabeltje.
Het geluid lijkt analoog veel beter dan via de HDbox. Ook gaat de HDbox bij de nederlandse HD kanalen automatisch naar 5.1 geluidsinstelling, hetgeen een lager volume geeft dan wanneer ik dit handmatig via de info knop terugzet naar "origineel".
Valt er iets in te stellen qua geluid op de box (anders dan de lip-sync en volume)? Ik kan nergens een voorkeursopgave vinden voor 5.1 of anders.
Zoveel kan er overigens toch niet misgaan met een tulpkabeltje?
Het geluid lijkt analoog veel beter dan via de HDbox. Ook gaat de HDbox bij de nederlandse HD kanalen automatisch naar 5.1 geluidsinstelling, hetgeen een lager volume geeft dan wanneer ik dit handmatig via de info knop terugzet naar "origineel".
Valt er iets in te stellen qua geluid op de box (anders dan de lip-sync en volume)? Ik kan nergens een voorkeursopgave vinden voor 5.1 of anders.
Zoveel kan er overigens toch niet misgaan met een tulpkabeltje?