M
maikelvisser
Hallo,
Ik heb gisteren 2 personen van UPC op bezoek gehad om alles na te lopen, aangezien ik de box zelf al had aangesloten. Ik ben op zich tevreden op de bekende issues na natuurlijk. Vooral de traagheid en de zeer beknopte AB. Verder werkt alles na behoren, alleen nog even wachten op de twonky registratiecode.
Maargoed ik heb nog problemen met het geluid.
- Wanneer ik van de een naar de andere zender zap, heb ik geregeld een korte zoemstoring van een fractie van een seconde. Geen groot probleem, maar vooral irritant.
- Wat wel zeer storend is dat ik het geluid niet gelijk krijg met het beeld. We blijven avond naar avond aan het instellen. Hebben we vandaag het idee dat hij op +50ms moet staan, is het morgen bij een ander programma of zender weer 100ms. We krijgen het maar niet voor elkaar.
Heeft er iemand tips voor bovenstaand. De monteurs konden hier niks aan doen en zeiden dat ik even een update af moest wachten, maar ik zie op het forum verder geen klachten of bovenstaand, dus als niemand verder dit probleem heeft, zal dit voor mij vast niet verbeteren met een update.
Hebben meer mensen hier problemen mee en eigenlijk belangrijker heeft iemand een oplossing?
Hoor graag.
Ik heb gisteren 2 personen van UPC op bezoek gehad om alles na te lopen, aangezien ik de box zelf al had aangesloten. Ik ben op zich tevreden op de bekende issues na natuurlijk. Vooral de traagheid en de zeer beknopte AB. Verder werkt alles na behoren, alleen nog even wachten op de twonky registratiecode.
Maargoed ik heb nog problemen met het geluid.
- Wanneer ik van de een naar de andere zender zap, heb ik geregeld een korte zoemstoring van een fractie van een seconde. Geen groot probleem, maar vooral irritant.
- Wat wel zeer storend is dat ik het geluid niet gelijk krijg met het beeld. We blijven avond naar avond aan het instellen. Hebben we vandaag het idee dat hij op +50ms moet staan, is het morgen bij een ander programma of zender weer 100ms. We krijgen het maar niet voor elkaar.
Heeft er iemand tips voor bovenstaand. De monteurs konden hier niks aan doen en zeiden dat ik even een update af moest wachten, maar ik zie op het forum verder geen klachten of bovenstaand, dus als niemand verder dit probleem heeft, zal dit voor mij vast niet verbeteren met een update.
Hebben meer mensen hier problemen mee en eigenlijk belangrijker heeft iemand een oplossing?
Hoor graag.