R
RicoFrico
Begin een beetje moedeloos te worden van het geluid dat niet synchroon loopt met het beeld. Is er iets aan te doen?
Tevens blokt het beeld af en toe, is dit iets dat we er gratis bij krijgen. Helaas is het analoge signaal niet meer wat het zou moeten zijn, dus terug gaat niet meer (ook een smerig trukje van UPC).
Wie weet raad, technisch gezien dan??
Tevens blokt het beeld af en toe, is dit iets dat we er gratis bij krijgen. Helaas is het analoge signaal niet meer wat het zou moeten zijn, dus terug gaat niet meer (ook een smerig trukje van UPC).
Wie weet raad, technisch gezien dan??
, 1,5 meter van AOP naar de WCD en dan nog eens 0,5 meter naar de Thompson, dus..... splitter is van UPC zelf en door hen geinstaleerd, zou het daar dan aan liggen
??
)


