N
Njord
Hallo beste mensen,
Mischien is deze vraag al een paar keer gesteld of mischien niet maar het valt bij mij op dat het geluid +beeld van van decoder niet lekker loopt.Ik heb het type decoder Pace (DC621KU).
En op alle kanalen loopt het geluid niet gelijk met het beeld.Dit probleem heb ik ruim 3 a 4 maanden als het niet langer is.
Daarvoor had ik dit probleem dus helemaal niet.
Mischien dacht ik ach er komt wel een software upgrade of zo voor dit probleem maar tot op heden nog niks gemerkt.
Ook heb ik al een hardware matige upgrade geprobeerd maar zonder s6.
Wie heeft hier meer last van.Het is best wel irritant om naar te kijken.
Remco
Mischien is deze vraag al een paar keer gesteld of mischien niet maar het valt bij mij op dat het geluid +beeld van van decoder niet lekker loopt.Ik heb het type decoder Pace (DC621KU).
En op alle kanalen loopt het geluid niet gelijk met het beeld.Dit probleem heb ik ruim 3 a 4 maanden als het niet langer is.
Daarvoor had ik dit probleem dus helemaal niet.
Mischien dacht ik ach er komt wel een software upgrade of zo voor dit probleem maar tot op heden nog niks gemerkt.
Ook heb ik al een hardware matige upgrade geprobeerd maar zonder s6.
Wie heeft hier meer last van.Het is best wel irritant om naar te kijken.
Remco
?
