• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geluid niet synchroom met beeld Pace (DC621KU)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Njord
  • Startdatum Startdatum
N

Njord

Hallo beste mensen,
Mischien is deze vraag al een paar keer gesteld of mischien niet maar het valt bij mij op dat het geluid +beeld van van decoder niet lekker loopt.Ik heb het type decoder Pace (DC621KU).
En op alle kanalen loopt het geluid niet gelijk met het beeld.Dit probleem heb ik ruim 3 a 4 maanden als het niet langer is.
Daarvoor had ik dit probleem dus helemaal niet.
Mischien dacht ik ach er komt wel een software upgrade of zo voor dit probleem maar tot op heden nog niks gemerkt.
Ook heb ik al een hardware matige upgrade geprobeerd maar zonder s6.
Wie heeft hier meer last van.Het is best wel irritant om naar te kijken.

Remco
 
Er staat een review bij deze box van 11 juli op dit forum. Daar wordt ook aangegeven dat het geluid wat achter loopt... Swap aanvragen bij UPC?
 
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt swap aanvragen bij UPC????

alvast bedankt
 
Njord zei:
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt swap aanvragen bij UPC????

alvast bedankt
Swap betekend omzetten van jou box naar een nieuwe box.
dus van de Pace DC621KU naar de nieuwe Pace.
 
Swap aanvragen bij UPC = UPC vragen of ze hem omruilen
 
Johnny54 zei:
Swap aanvragen bij UPC = UPC vragen of ze hem omruilen
Ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan... ;)
'Omruilen' is tenslotte goed nederlands.
 
Ach ja, werk op een technische afdeling en dan zeg je meestal 'swap' en niet omruilen. klinkt minder stoer ;)
 
ook hier last van niet synchroon geluid met beeld, heel vervelend. is gekomen na een update van een paar maanden geleden.
 
Zelfde probleem hier. De "swap" is misschien wel idee ::)
Maar de Pace heeft geen HD en geen DVR!!
Welke box wordt er dan afgestuurd? Op de main Form pagina staat geen alternative digital Pace.

Zelf ff zitten neuzelen.....zou het de Pace DCR7111 kunnen zijn?
Wat zijn de afmetingen van dit apparaat? Ik heb namelijk niet zoveel ruimte (de huidige pace past net).
Hm... lees in aan andere thread dat het een Cisco box zal zijn, weet iemand welke?
Cisco's zijn volgens mij minimaal met DVR, toch?

Afmetingen zijn 290x160x39 mm, zou dus moeten kunnen als ze een DCR7111 afsturen.
Maar als een Cisco of Thomson is dan ben ik de pineut want dan past t niet. Kan ik m dan terugsturen???
_.

Kan iemand advies geven?
 
Terug
Bovenaan