G
Gandalf
Ik heb de mediabox gekoppeld aan de TV-kaart in mijn PC. Ik kan nu digitale zenders opnemen op de PC. Echter sinds kort is het geluid na opnemen slecht. Voorheen gaf dit geen problemen. Als ik via de TV-kaart direct TV kijk dan is het geluid prima. Neem ik een programma op in de vorm van bijvoorbeeld een AVI-file dan is het geluid in de AVI-file slecht.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of weten wat hier aan de hand kan zijn?
Ik krijg het idee dat UPC sinds kort een stoorsignaal meestuurt met de digitale zenders.
Ik heb verschillende zenders en verschillende opneem-programma's uitgeprobeerd.
Let wel : ik heb het over de digitale zender die onder de UPC-knop zitten, deze komen op mijn PC binnen via een composiet signaal en een apart geluidssignaal. De analoge zenders komen binnen via de coax-kabel.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of weten wat hier aan de hand kan zijn?
Ik krijg het idee dat UPC sinds kort een stoorsignaal meestuurt met de digitale zenders.
Ik heb verschillende zenders en verschillende opneem-programma's uitgeprobeerd.
Let wel : ik heb het over de digitale zender die onder de UPC-knop zitten, deze komen op mijn PC binnen via een composiet signaal en een apart geluidssignaal. De analoge zenders komen binnen via de coax-kabel.