• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geluid eurosport hd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter skier
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

skier

als ik eurosport hd kijk is het commentaar in het engels maar bij mijn ouders via de samsung 360 is dit nederlands. dit is mij opgevallen bij de uitzending van het snooker. hebben meerdere dit of luisteren jullie in het nederlands. enzo ja hoe dit verkregen. het geluid via de gewone eurosport is nederlands. voor de rest bevalt mij de humax uitstekend. paar maanden in bezit.
 
Bij zowel Eurosport HD als de gewone Eurosport (SD) kun je voor Engels of Nederlands commentaar kiezen.
Gebruik hiervoor de taalkeuze knop/optie van je decoder.

Zie:
mkescodefixedkm1.jpg


Vroeger kon dit hier (Multikabel) ook bij analoog, maar dit is om nog steeds niet opgehelderde reden uitgeschakeld.
 
als ik eurosport hd kijk is het commentaar in het engels maar bij mijn ouders via de samsung 360 is dit nederlands. dit is mij opgevallen bij de uitzending van het snooker. hebben meerdere dit of luisteren jullie in het nederlands. enzo ja hoe dit verkregen. het geluid via de gewone eurosport is nederlands. voor de rest bevalt mij de humax uitstekend. paar maanden in bezit.

Als je bij a/v instellingen de audio-prioriteit op dolby hebt staan, dan wordt bij eurosport hd automatisch het engelse kanaal gekozen omdat dit in dolby 5.1 wordt uitgezonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan