S
skier
als ik eurosport hd kijk is het commentaar in het engels maar bij mijn ouders via de samsung 360 is dit nederlands. dit is mij opgevallen bij de uitzending van het snooker. hebben meerdere dit of luisteren jullie in het nederlands. enzo ja hoe dit verkregen. het geluid via de gewone eurosport is nederlands. voor de rest bevalt mij de humax uitstekend. paar maanden in bezit.