• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid Eurosport HD niet gelijk met beeld!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kraantje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kraantje

:no:Bij het tennis op Eu.sport HD valt het erg op dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld. Dat is erg irritant. Kan hier iets aan gedaan worden?
 
:no:Bij het tennis op Eu.sport HD valt het erg op dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld. Dat is erg irritant. Kan hier iets aan gedaan worden?

Jawel, kies voor het engelse geluidsspoor.
Hier zijn vrijwel nooit problemen mee en ook is het commentaar meestal van betere kwaliteit. :)

Dit geluid klopt loopt inderdaad soms niet gelijk, dit is alleen zo op de Nederlandse audio track. Komt omdat Eurosport Nederlands geluid erbij zet onder de live feeds wat looptijd verschil geeft. Ook niet live uitzendingen worden door Eurosport in Nederland vaak wel live van commentaar voorzien en dan heb je deze problemen ook.

Op de engelse audiotrack heb je deze problemen niet.
 
Helaas is het daar ook vertraagd. Wel iets minder maar toch!
 
Dit is al weken zo, heel irritant, zowel NL als Eng.
Dus maar weer terug naar kanaal 20, pfffffff.
Er is echt niks beroerder als die kreun te horen als de bal al in het net ligt.
Het enigste HD kanaal wat vrij te ontvangen is en dat wordt niet onderhouden.
Jammer toch dat er geen alternatieven zijn in mijn regio.
 
Dit is al weken zo, heel irritant, zowel NL als Eng.

Wel vreemd dan?
De afgelopen weken (o.a Australian Open) heb ik helemaal geen problemen gehad met het engelse geluidsspoor.
Sterker nog, met het engelse geluid heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad bij ESHD.

Momenteel loopt ook het NL geluid goed synchroon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik constateerde gisteren al dat op ES HD het geluid niet synchroon liep.
Het normale ES kanaal doet het nog steeds goed.
 
Ik heb momenteel geen problemen hier.

Hebben jullie vaker (m.u.v. de nederlandse track, zie mijn eerdere posting) deze problemen op EurosportHD of alleen nu tijdens het tennis?
 
Zit hier nu de finale mannen te kijken maar het geluid loopt op het NL kanaal nog steeds niet 100% synchroon.
 
Ook hier in Den Haag Tennis finale Heren Eurosport HD GEEN synchroon geluid helaas :sad:

Hoe zit dat toch..........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan