G
Gooly
Sinds bijna een half jaar maken we gebruik van de HD functionaliteit van Ziggo. Daarvoor hebben we een (externe) Humax Decoder (geen HD recorder)
Wat we vanaf het begin hebben, en wat steeds erger lijkt te worden, is het regelmatig wegvallen van beeld en geluid.
Eerst gebeurde het drie, vier keer op een avond, en viel het geluid voor vijf tot tien seconden weg. De laatste tijd gebeurt het vijf tot tien keer per avond en vaak valt dan ook het beeld weg (grijze sneeuw). Soms gebeurt het wel drie keer in vijf minuten.
Steeds vaker zetten we de decoder dan maar uit en gaan analoog verder kijken, waar het probleem zich nooit voor doet. Maar daarvoor hebben we natuurlijk geen HD TV aangeschaft
Is dit een bekend probleem? En wat valt er tegen te doen?
Wat we vanaf het begin hebben, en wat steeds erger lijkt te worden, is het regelmatig wegvallen van beeld en geluid.
Eerst gebeurde het drie, vier keer op een avond, en viel het geluid voor vijf tot tien seconden weg. De laatste tijd gebeurt het vijf tot tien keer per avond en vaak valt dan ook het beeld weg (grijze sneeuw). Soms gebeurt het wel drie keer in vijf minuten.
Steeds vaker zetten we de decoder dan maar uit en gaan analoog verder kijken, waar het probleem zich nooit voor doet. Maar daarvoor hebben we natuurlijk geen HD TV aangeschaft
Is dit een bekend probleem? En wat valt er tegen te doen?