Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb sinds kort klant bij Ziggo en heb een humax irhd 5300c. heb de ontvanger met een hdmi kabel aangesloten op mijn tv. Nu doet het volgende zich voor: het geluid valt met regelmaat weg.
Waar kan dit aan liggen
Sinds 4 juli heb ik de Humax iHDR-5200c, aangesloten via hdmi kabel. En ineens viel gister het geluid de hele tijd weg bij wisselen van zender. Door een paar keer heen en weer te zappen doet het geluid het wel weer. Heb hier vanmorgen melding van gemaakt via het klachtformulier bij ziggo.
Heb jij soms al achterhaald waar het probleem in zit?
Ik heb contact gehad met Ziggo.
HDMI kabel omgewisseld maar nog steeds hetzelfde probleem.
heb ook al de instellingen veranderd maar dat helpt ook niet.
neem nog weer contact op met ziggo