• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid Cisco HD Mediabox DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ebreedveld
  • Startdatum Startdatum
E

ebreedveld

Sinds enkele weken heb ik een Cisco HD Mediabox. Het valt mij op dat ik het geluid - in tegenstelling tot de oude mediabox - zo hard moet zetten? Het volume van de tv moet op 2/3 open staan om een beetje fatsoenlijk geluid te krijgen. Is dat een bekend probleem?
 
Stel het geluid in je mediabox in op maximaal volume en pas dan je afstandsbediening van de mediabox aan.

Er staat een verkeerde default setting in de afstandbediening van HDTV DVR. Hierdoor wordt bij gebruik van de Volume toetsen - en/of + het volume van de mediabox bediend i.p.v. het volume van de TV.
Oplossing:

Druk OK + de rode knop op de afstandsbediening tegelijk in en wacht tot de UPC knop verlichting 2 maal knippert
Toets nu 993: de UPC toets verlichting knippert 2 maal
Toets nu op de TV knop en de TV knop verlichting knippert 2 maal
de default setting is nu veranderd in de UPC default setting

Afstandsbediening terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Druk op de UPC knop.
Druk gelijktijdig op de OK-knop en de rode knop en wacht tot de UPC-knop 2 keer knippert.
Toets met de cijfertoetsen 9 8 0 in.
Wacht tot de UPC-knop weer 2 keer knippert.
Bron: FAQ - UPC Digital TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Johnny54 zei:
Stel het geluid in je mediabox in op maximaal volume en pas dan je afstandsbediening van de mediabox aan.
Bron: FAQ - UPC Digital TV

Waarom wordt dit bericht niet aan iedereen met UPC mediabox van Cisco gemaild?
Ik zette het geluid bij voorbaat maar uit als ik wisselde van tv naar dvd of wat dan ook, want opeens kon het geluid vier keer zo hard zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan