• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid bij Eurosport international

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
53
Ik heb dit weekend naar de motorace en de Giro gekeken. Het viel me op dat de achtergrond geluiden beter te horen zijn. Alleen nu ontbreekt wat woorden van de zin. bijvoorbeeld, Rossi haalt in ............ het is de 1e plek. Ik was @home gebruiker, vroeger nooit geen last gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit probleem ondervind ik ook de laatste tijd (ben multikabel klant)
In de 20 sec geluid is er 1 sec geen geluid.

Wat ik inderdaad ook merk is dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld, voorbeeld bij snooker, je hoort de keu al de bal raken, terwijl beeld nog niet zo ver is.

Orca45
 
Dit probleem ondervind ik ook de laatste tijd (ben multikabel klant)
In de 20 sec geluid is er 1 sec geen geluid.

Wat ik inderdaad ook merk is dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld, voorbeeld bij snooker, je hoort de keu al de bal raken, terwijl beeld nog niet zo ver is.
Gelukkig was het Engelse geluidsspoor hier wel in orde (synchroon).
Het is sowieso beter om voor het orginele Engelse geluidsspoor te kiezen aangezien de geluidskwaliteit hiervan een stuk beter is dan het Nederlands. :wink:
 
Gelukkig was het Engelse geluidsspoor hier wel in orde (synchroon).
Het is sowieso beter om voor het orginele Engelse geluidsspoor te kiezen aangezien de geluidskwaliteit hiervan een stuk beter is dan het Nederlands. :wink:

Kan ik hier voor kiezen dan ? Nl of Engels ?
 
Kan ik hier voor kiezen dan ? Nl of Engels ?

Hier bij Multikabel (Den Helder) kun je zowel bij analoog als digitaal kiezen voor Engelse of Nederlandse taal.

Note!
Ik merk net dat het Engelse geluid hier bij Eurosport Analoog momenteel (weer) verstoord is!
Het geluid klinkt haperend/hakkelend doordat er stukjes in het geluid ontbreken!! :?
 
Hier bij Multikabel (Den Helder) kun je zowel bij analoog als digitaal kiezen voor Engelse of Nederlandse taal.

In @Home gebied kan dat (nog) niet, daar is alleen Nederlands beschikbaar. Waarschijnlijk hebben jullie ook bij Euronews meerdere talen beschikbaar, terwijl hier alleen Engels aanwezig is. Ik neem aan dat dat ook nog gelijk gemaakt wordt.
 
Ik heb toevallig gisteren de klantenservice aan de telefoon gehad die mij heel vriendelijk had doorverbonden aan de technische dienst. Ik heb daar ook de vraag gesteld of Eurosport Internationaal weer met de Engelse audio geleverd zou worden (oud TV Home klant, Drenthe), maar daar hadden ze geen antwoord op. Eerlijk gezegd hadden ze op geen enkele vraag een antwoord.

- Of Eurosport Internationaal zowel NL als ENG zou worden (aangezien Multikabel en Casema wel beide hebben);
- Of Eurosport HD een Engels audiospoor zou bevatten;
- Welk formaat Eurosport HD uitgezonden zou worden (720p, 1080i, 1080p).

Nou weet ik dat de samenwerking nog erg vers is, maar dit lijken mij toch redelijk normale vragen te zijn. Het kunnen immers allesbepalende factoren zijn voor het afsluiten van een abbonement. Ik kan bijvoorbeeld alleen maar HD bekijken tot aan 1080i, de rest wordt door mijn apparatuur niet ondersteund. En hetzelfde geldt voor de Engelse audio voor Eurosport HD, wat eigenlijk een belangrijke factor is voor het aanschaffen van een HD abbonement.
 
Ik heb toevallig gisteren de klantenservice aan de telefoon gehad die mij heel vriendelijk had doorverbonden aan de technische dienst. Ik heb daar ook de vraag gesteld of Eurosport Internationaal weer met de Engelse audio geleverd zou worden (oud TV Home klant, Drenthe), maar daar hadden ze geen antwoord op. Eerlijk gezegd hadden ze op geen enkele vraag een antwoord.
Een mooie gelegenheid voor onze Ziggo/@Home medewerker Anoniem om hier eens nuttige feedback op te geven natuurlijk. :wink:

Zo te zien worden er bij Eurosport HD genoeg talen meegezonden, de vraag is natuurlijk weer hoe Ziggo het Eurosport(HD) signaal gaat doorgeven.

KingOfSat: EUROSPORT-HD

Uit posings op het Sat4all forum blijkt dat EurosportHD wordt uitgezonden in 1080i
www.sat4all.com: Eurosport HD via Ziggo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het grappige van het hele verhaal is dat de persoon die ik aan de telefoon had, mij wijs probeerde te maken dat Eurosport alleen de Nederlandse stream zou leveren. Volgens mij stuurt Eurosport zelfs vijf talen mee; Engels, Nederlands, Frans, Duits en Italiaans.

Het is maar net wat de kabelaar besluit om door te sturen naar zijn klanten. En aangezien er twee uit de drie kabelexploitanten in het Ziggo samenwerkingsverband wel Engels en Nederlands leveren, lijkt het mij logisch dat ook de oud-@Home klanten de Engelse stream terug krijgen. Want tot zo'n twee jaar geleden hadden wij ook gewoon de keuze uit twee talen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan