Gelijke behandeling ziggoklanten

B

bruce2011

Ik heb het uitgebreidste pakket bij Ziggo en wil graag Ziggo safe online installeren, maar dan krijg ik maar een licentie voor 5 apparaten, en iemand die ook ziigo heeft maar op het zelfde adres iemand woont met een Vodafone abonnement bv (de vrouw), en niet bij ziggo is aagesloten, dan krijgt de gene opdat adres bv (de man) die wel op ziggo staat alle extras plus wel de licenties voor 20 apparaten en extra zenders. Waarom behandeld ziggo de trouwe klanten die ze hebben niet, maar worden gediscrimineerd ten op zichten van de vodafone klanten, maar als een vodafone zijn abonnment stopzet en bv bij de echtgenoot in het familie pakket de 2 simkaart gebuikt blijft de echtgenoot toch al die extra krijgen, ondanks dat de echtgenote niet overstapt van vodafone naar Ziggo.
Is er in die land niet een wet op gelijke behandeling.
 
Discriminatie, wet gelijke behandeling?
Ik zou een advocaat overwegen.

Maar ik begrijp je verhaal niet goed, je hebt nu 5 licenties?
En zodra iemand op jouw adres ook Vodafone heeft krijg je 20 licenties?
Ik zie bij mijn Ziggo staan dat ik 20 licenties heb.
Gebruik er echter maar nul.
 
Ik heb het startbericht 3 keer proberen te lezen en ben er toen maar mee gestopt. Maar ik heb wel een idee waar je naar toe wil.
Ik vermoed zo dat in de wet gelijke behandeling naast geloof, geslacht, seksuele geaardheid, leeftijd, etc... ze klant bij Ziggo niet als criterium hebben opgenomen.
Maar... Als je denk zo ontzettend in je gelijk te staan, zou ik direct een klacht indienen bij de commissie gelijke behandeling. Deze is tegenwoordig opgegaan in college voor de rechten van de mens.
Hierbij een directe link: https://form.mensenrechten.nl/klachtenformulier

Oh ja... Ziggo-klant staat er niet in het lijstje bij zoals je zal zien. Maar wellicht dat ze je toch als slachtoffer zien....

:censored: :schater: :sleep:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan