• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geld terug voor géén mail service

Berichten
28
Ik stel voor dat we allemaal bij UPC een deel van ons abonnement terugvragen omdat we nu al twee weken geen email service van UPC ontvangen. Naast ons internet toegang betalen we ook voor andere services en die biedt UPC nu even niet. Wat is redelijk denken jullie. Denk erom het hoeft niet veel te zijn, maar de kosten van creditering voor UPC zijn voor iedere aanvraag veel hoger. Zo voelen zij in hum portemonnee wat wij in onze mailbox voelen, even geen geld/mail.
 
ik krijg keurig mail binnen al sinds mesenheugenis en dagelijks.....dus geen reden om geld terug te vragen.....5508
 
mail storing? waar wanneer?

Nog niets van gemerkt. Verstuurde en ontvangen emails komen correct en snel aan
 
Het gaat hier om de webmail service. En ik zie dat nieuwe mail meer dan 12 uur later wordt afgeleverd. Dàt vind ik géén service. Ik wil nieuwe mail binnen tien minuten kunnen ontvangen. Ophalen via een client, Outlook gaat nog wel, duurt ook veel te lang maar webmail is niet toegankelijk. Heb je zelf al geprobeerd webmail te openen?
 
Niets van gemerkt? Kijk dan eens op het forum naar UPC Mail problemen Deel 2 en Deel 1. Het komt dus maar bij een deel van de abonnee's voor. Ik zit in Alkmaar, misschien hebben wij hier meer last van. Overigens reageert Jordy-UPC vlot en direct en erkent ook de problemen en biedt excuses aan. Maar daar heb ik nu na twee weken problemen geen boodschap aan.
 
Snap je frustratie, heb vanaf medio januari herhaaldelijk klachten dat ik mijn mail niet kan binnen halen. Helaas is dit de ene dag wel goed en de andere niet.
Geloof niet dat je kans maakt op een vergoeding.

Wie niet waagt die niet wint....
 
gbrugman zei:
Niets van gemerkt? Kijk dan eens op het forum naar UPC Mail problemen Deel 2 en Deel 1. Het komt dus maar bij een deel van de abonnee's voor. Ik zit in Alkmaar, misschien hebben wij hier meer last van. Overigens reageert Jordy-UPC vlot en direct en erkent ook de problemen en biedt excuses aan. Maar daar heb ik nu na twee weken problemen geen boodschap aan.

Ik heb er zelf ook veel last van sinds ongeveer half december. Het punt is dat UPC natuurlijk meerdere mailservers heeft en het probleem doet zich slechts op 1 of 2 servers voor. Dat verklaart waarom sommigen er totaal geen last van hebben en anderen wel. Deze info heb ik van Jordy gekregen via PM.
 
@McRonald. Even voor de goede orde, als je een upcmail adres hebt en dat gebruikt voor je correspondentie is het geen keuze om het ineens niet meer te gebruiken. Het gaat erom dat ophalen van nieuwe mail niet betrouwbaar is, dat mail er langer dan twaalf uur over doet om vanuit je mailbox je mail op te halen. Als je dan af en toe via webmail wil kijken waar alles blijft, lukt dat niet omdat het niet wil opstarten en je enkel een lege ladende pagina krijgt, minuten lang, uren lang.
 
gbrugman zei:
Het gaat hier om de webmail service. En ik zie dat nieuwe mail meer dan 12 uur later wordt afgeleverd. Dàt vind ik géén service. Ik wil nieuwe mail binnen tien minuten kunnen ontvangen. Ophalen via een client, Outlook gaat nog wel, duurt ook veel te lang maar webmail is niet toegankelijk. Heb je zelf al geprobeerd webmail te openen?

Ja zeker meerdere keren per dag, soms meerdere keren per uur.
Dit zowel via upc, kpn, luna en kpn-mobiel. Bij geen van allen problemen en het opend supersnel
 
Terug
Bovenaan