- Berichten
- 28
Ik stel voor dat we allemaal bij UPC een deel van ons abonnement terugvragen omdat we nu al twee weken geen email service van UPC ontvangen. Naast ons internet toegang betalen we ook voor andere services en die biedt UPC nu even niet. Wat is redelijk denken jullie. Denk erom het hoeft niet veel te zijn, maar de kosten van creditering voor UPC zijn voor iedere aanvraag veel hoger. Zo voelen zij in hum portemonnee wat wij in onze mailbox voelen, even geen geld/mail.
