• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

GEK word ik er van

Berichten
50
ben al sinds juni bezig om € 37,81 terug te krijgen van UPC... er is toen een monteur langsgestuurd ondanks het feit dat ik herhaardelijk heb aangegeven daar geen prijs op te stellen. Uiteindelijk is me ondertussen na zo'n 10 telefoontjes al een keer of 5 beloofd dat het z.s.m. zal worden verrekend met de faktuur... We leven nu in december en net de nieuwe faktuur ontvangen > weer niet verrekend >:( >:( >:(

Het gaat niet om een wereldbedrag maar het gaat om het principe... andersom had ik allang herinneringen en of deurwaarders op mijn dak gehad :(

Ik heb zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt.... >:(
 
Upc en geld retourneren gaat niet goed samen.Overigens ben je dat bedrag straks nog kwijt aan belkosten om het te verhalen.
 
Misschien kan een vande webcare medewerkers je helpen hiermee? Dit is nou precies zoiets waar ze goed in schijnen te zijn.
Even een PB naar een van hen met je gegevens wil nog wel eens helpen.
En even geduld natuurlijk...

Ben het wel met je eens dat op dit gebied UPC nog een hoop te leren heeft!
 
Of je stuurt de UPC een mededeling dat je de komende keer je rekening gaat verminderen met het bedrag dat je rechtens toekomt ( plus de wettelijke rente natuurlijk :D). Een copie naar Kassa of Radar. en kijken wat er gebeuren gaat.
 
Vergelijkbaar verhaal bij mij.
Ik heb ook gebeld, maar heeft helemaal niks geholpen!!!!!!
Aan het eind van de maand kreeg ik een telefoonrekening van 150 €!!
Heb niet meer gebeld.
En het is nog steeds niet opgelost!!!!!!
 
ericbrouwer zei:
Misschien kan een vande webcare medewerkers je helpen hiermee? Dit is nou precies zoiets waar ze goed in schijnen te zijn.
Even een PB naar een van hen met je gegevens wil nog wel eens helpen.
En even geduld natuurlijk...

Ben het wel met je eens dat op dit gebied UPC nog een hoop te leren heeft!

Heb Wassily een pb gestuurd... ;)

luckytrebor zei:
Of je stuurt de UPC een mededeling dat je de komende keer je rekening gaat verminderen met het bedrag dat je rechtens toekomt ( plus de wettelijke rente natuurlijk :D). Een copie naar Kassa of Radar. en kijken wat er gebeuren gaat.

Helaas werkt het zo niet :-\
 
Beste roadroad,

Excuses dat e.e.a. al zo lang duurt.

Ik heb je berichtje ontvangen en we gaan dit voor je uitzoeken.
 
@roadrad,

Ik wil graag een en ander voor je uitzoeken, daarvoor heb ik je klantnummer nodig.
Zou je deze in je profiel kunnen plaatsen?
Het klantnummer is dan alleen zichtbaar voor UPC-medewerkers op het forum.

Gr. Ryan
 
Ryan-UPC zei:
@roadrad,

Ik wil graag een en ander voor je uitzoeken, daarvoor heb ik je klantnummer nodig.
Zou je deze in je profiel kunnen plaatsen?
Het klantnummer is dan alleen zichtbaar voor UPC-medewerkers op het forum.

Gr. Ryan
Ryan-UPC
Ik ben bang dat je even in de war bent. ;D
Je post dit op Chelloo.nl, niet op het eigen UPC forum.

@roadrad
Bij ons kun je geen klantnummer in je profiel zetten en je klantnummer moet je ook niet op het forum posten.
Stuur het klantnummer per PM naar Ryan-UPC en vermeld even de url van dit topic.
 
Beste roadrad,

Zou je aub je creditcard nummer en het expiration nummer op dit forum willen zetten. Het is dan alleen zichtbaar voor mij.

Alleen zo kan ik je (van wat geld af)helpen :)
 
Terug
Bovenaan