- Berichten
- 50
ben al sinds juni bezig om € 37,81 terug te krijgen van UPC... er is toen een monteur langsgestuurd ondanks het feit dat ik herhaardelijk heb aangegeven daar geen prijs op te stellen. Uiteindelijk is me ondertussen na zo'n 10 telefoontjes al een keer of 5 beloofd dat het z.s.m. zal worden verrekend met de faktuur... We leven nu in december en net de nieuwe faktuur ontvangen > weer niet verrekend

Het gaat niet om een wereldbedrag maar het gaat om het principe... andersom had ik allang herinneringen en of deurwaarders op mijn dak gehad
Ik heb zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt....

Het gaat niet om een wereldbedrag maar het gaat om het principe... andersom had ik allang herinneringen en of deurwaarders op mijn dak gehad

Ik heb zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt....

). Een copie naar Kassa of Radar. en kijken wat er gebeuren gaat.


