G
Gex
De laatste maanden wordt ik gestalkt door chello door de overbekende mailtjes ivm met overmatig datagebruik.
Alsof dat nog niet erg genoeg is viel sinds deze ochtend regelmatig de verbinding weg, tot op een gegeven moment de hele verbinding weg was.
na alles nagelopen te hebben, router d'r tussenuit rechtstreeks aangesloten te hebben, werkte het nog niet en had ik nog 1 mogelijkheid, de chello helpdesk :-[
De 1e persoon die ik aan de lijn kreeg was behulpzaam, we hadden alles nagelopen maar ik kreeg maar geen ip adres, terwijl aan hun kant alles goed leek te zijn. Ik ging nog even de utp kabel vervangen.
Dus teruggebeld, maar deze helpdesk medewerker wist d'r niet veel van, toen we dus niet verder kwamen en ik naar een collega vroeg die d'r misschien wel meer van af wist, was ie boos en hing ie zo maar op !!!
3e poging dus, nu kreeg ik wer iemand aan de lijn die wel behulpzaam was, maar me niet verder kon/mocht helpen. Alles leek goed te zijn, maar werkte dus toch niet. Ik heb het met 2 pc's gebruikt (2e pc het macadres aangepast naar het originele mac adres van pc1). Nu konden ze me dus niet verder helpen !!!
Ik gaf nog aan dat ik dit al eerder had gehad (bijna 2 jaar geleden), en toen bleek het het modem te zijn.
Nu konden ze wel iemand langs sturen maar als het toch aan mij lag kon ik dokken, dus daar had ik ook geen zin in. Ik had wel op een betere behandeling gerekend, ik ben toch al vanaf januari 2000 abonnee.
Wat moet ik nu doen
Adsl aanvragen natuurlijk, maar wat in de tussentijd
?
Ik zit nu zolang bij iemand achter de pc, want heb dus geen internet meer :-[
Alsof dat nog niet erg genoeg is viel sinds deze ochtend regelmatig de verbinding weg, tot op een gegeven moment de hele verbinding weg was.
na alles nagelopen te hebben, router d'r tussenuit rechtstreeks aangesloten te hebben, werkte het nog niet en had ik nog 1 mogelijkheid, de chello helpdesk :-[
De 1e persoon die ik aan de lijn kreeg was behulpzaam, we hadden alles nagelopen maar ik kreeg maar geen ip adres, terwijl aan hun kant alles goed leek te zijn. Ik ging nog even de utp kabel vervangen.
Dus teruggebeld, maar deze helpdesk medewerker wist d'r niet veel van, toen we dus niet verder kwamen en ik naar een collega vroeg die d'r misschien wel meer van af wist, was ie boos en hing ie zo maar op !!!
3e poging dus, nu kreeg ik wer iemand aan de lijn die wel behulpzaam was, maar me niet verder kon/mocht helpen. Alles leek goed te zijn, maar werkte dus toch niet. Ik heb het met 2 pc's gebruikt (2e pc het macadres aangepast naar het originele mac adres van pc1). Nu konden ze me dus niet verder helpen !!!
Ik gaf nog aan dat ik dit al eerder had gehad (bijna 2 jaar geleden), en toen bleek het het modem te zijn.
Nu konden ze wel iemand langs sturen maar als het toch aan mij lag kon ik dokken, dus daar had ik ook geen zin in. Ik had wel op een betere behandeling gerekend, ik ben toch al vanaf januari 2000 abonnee.
Wat moet ik nu doen

Adsl aanvragen natuurlijk, maar wat in de tussentijd

Ik zit nu zolang bij iemand achter de pc, want heb dus geen internet meer :-[