Gegevens Mijn Ziggo

Arnold

Forum Gebruiker
Berichten
409
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Als ik inlog op Mijn Ziggo krijg ik de melding "Er zijn geen gegevens beschikbaar. Probeer het nog een keer over 15 minuten. Nog steeds geen resultaat? Neem dan contact op met de klantenservice.".

Mijn klantgegevens zoals adres en email kan ik niet zien. De abonnementen en diensten die ik afneem staan wel gewoon vermeld.

Weet iemand of er misschien een storing is bij Ziggo via de webbrowser? Op de Mijn Ziggo app zie ik wel mijn klantgegevens staan.
 
Bij mij staan de klantgegevens er gewoon in de web browser. Nu gebruik ik die bijna nooit omdat ik alles via de app op mijn telefoon doe. Veel makkelijker.

Even aangepast om ik het woordje 'mij' vergeten had.
 
Laatst bewerkt:

DirkLui,​

Ik neem aan dat je het woordje "mij" vergat.
Maar ik betwijfel of TS hier wat mee opschiet. Want wat je kan zien in de browsers is minimaal. Ik deel je ervaring dat je het maar zelden nodig heb, maar wie ben ik, soms heb je het gewoon wel even nodig. Een heel enkele keer liep ik hier ook wel eens tegenaan, maar dan was het een dag later weer oké. Mocht het zich echter laten aanzien dat het blijvend is, en je bent er zeker van dat je de correcte inloggegevens gebruikt, dan zou ik niet verder puzzelen en de helpdesk bellen
 
Inderdaad, ik keek van de week ook even en inderdaad dezelfde melding.
Geen gegevens beschikbaar.
Edit:
Nog steeds.
"Er zijn geen gegevens beschikbaar. Probeer het nog een keer over 15 minuten. Nog steeds geen resultaat? Neem dan contact op met de klantenservice"
 
Net even geprobeerd. Zowel in Chrome als in Firefox lukt dit prima. Firefox had ik nog niet eerder hiervoor gebruikt en kreeg dan ook de melding dat ik op een nieuw apparaat had ingelogd.

Misschien de cookies en of geschiedenis wissen @Arnold
 
Terug
Bovenaan