gegevens facturen kloppen niet

L0rdj3

Forum Gebruiker
Berichten
18
Hallo allemaal,

Even via hier omdat er op de website geen mogelijkheid meer is tot het gebruik van de chat, mijn ouders niet met een mobiel kunnen chatten, en we er via bellen niet uit komen (menu aan de telefoon is niet duidelijk genoeg).

Op de factuur van mijn ouders staat: t.a.v. Betreft Hoofdstraat 19.
Dit gaat adres is echter niet het adres waar het abonnement van is en slaat dus werkelijk nergens op.
Daar onder staat wel het juiste adres vermeld.
We wilden dit graag aanpassen in Mijn Ziggo maar daar is deze vreeemde toevoeging nergens terug te vinden.
Waar kunnen we dit aanpassen? Wie kan ons helpen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Bob
 
Stuur even een privéberichtje naar @Webcare Ziggo
Klik op de link en vervolgens start privéconversatie.
Zij kunnen jou waarschijnlijk goed van dienst zijn.
 
Terug
Bovenaan