• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geforceerde software update Pace 7111.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Baatje
  • Startdatum Startdatum
B

Baatje

Hallo,

Ik heb zojuist in de faq gekeken maar ik kon niet vinden, of ik heb niet goed gekeken, hoe je bij de Pace 7111 een geforceerde software update kan doen? Er zitten namelijk minder knopjes op als bij mijn standaard Thomson.

Marco
 
Goedeavond Baatje,

Ik zal jou het verlossende antwoord geven:

Pace Mediabox (Zwart)
1.Druk op de "Ch -" toets op de mediabox zelf en hou deze ingedrukt
2.Haal de mediabox van de stroom
3.Steek de stekker weer in het stopcontact
4.Wacht totdat er op je beeld "Software upgrade in process" staat
5.Laat de "Ch -" toets los

Alstublieft ;D
https://chelloo.nl/informatie/upc-digitale-televisie/storingen/105-geforceerde-firmware-update.html
 
Bedankt hoor!

Al komt geen software upgrade in progress te staan maar een plaatje dat je de stekker er niet uit mag trekken........
 
Baatje zei:
Bedankt hoor!

Al komt geen software upgrade in progress te staan maar een plaatje dat je de stekker er niet uit mag trekken........
Dat klopt, op het display van de Mediabox zie je hem tellen zegtmaar.
Daar kan je zien hoeveel % die is.
En je ziet inderdaad dat stekker afbeelding op je tv.
 
Ach jij hebt hem ook zie ik in je profiel ;D ;D ;D ;D
 
Baatje zei:
Ach jij hebt hem ook zie ik in je profiel ;D ;D ;D ;D
Klopt hij staat naast mij nu, lekker op de slaapkamer.
Maar de update werkt vlot hoor.
Is het gelukt nu?
 
Ja het is gelukt. Ik heb ooit een oude Pace gehad die na zo'n automatische upate na uitzetten niet meer op wilde starten. Alleen het rode lampje brande. Die box kreeg ik weer aan de praat door deze actie. En aangezien dit ook een Pace is wil ik het toch maar weten..........just in case....
 
Hallo davy16,

wat jij hier schrijft klopt niet met wat UPC zegt, die hebben het over de "CH+" knop op de Pace (zie https://vragen.upc.nl/app/answers/print/a_id/337, het gaat over het handmatig downloaden van de EPG).
Dit laatste heb ik geprobeerd maar dat werkte voor geen meter.
Moet het inderdaad de "CH-" knop zijn?
 
Hallo Moonraker1940,

Ik heb je link bekeken en ik zie daar toch echt: 3.Hou de [CH-] of [<-] knop op uw mediabox ingedrukt.
Je moet voor een geforceerde update inderdaad de CH- knop ingedrukt houden.

1. CH- ingedrukt houden
2. Stekker eruit. (of uitzet knop aan de achterzijde van de box) je houd de CH- nog in!!!!
3. Je zet de box weer aan.
4. Je stopt pas met de CH- ingedrukt als je de box ziet tellen. (en een stekker in je beeld)

Dit is het in het kort.
 
Terug
Bovenaan