pjutr
Forum Gebruiker
- Berichten
- 846
Geen Ziggo mail mogelijk in Windows-10?
Ik heb mijn computer door omstandigheden opnieuw moeten installeren. Daarvoor werkte ik met de Windows-10 Preview upgrade. Daarbij waren alle bestaande instellingen in Windows 8 -ook van de mail- probleemloos overgenomen.
De 'schone' installatie van W10 heeft tot gevolg dat ik geen Ziggomail meer kan binnenhalen. In geen enkel mailprogramma of mail gerelateerd programma. Ik heb van alles geprobeerd: de oude pop3-instellingen, de door Ziggo aanbevolen IMAP-instellingen, niets werkt, noch in Outlook 2013, noch in Mail van Windows, noch in Mailwasher Pro. Aanmelden op de server geeft steeds time-out.
Zigoo helpdesk heeft -heb ik de indruk- alles uit de kast gehaald maar komt er ook niet uit. Er waren wel meer problemen met Ziggo mail in Windows-10 is mij verteld. Wie heeft er een oplossing. (Het gaat om 3 adressen; Ziggo webmail werkt gelukkig wel)
Ik heb mijn computer door omstandigheden opnieuw moeten installeren. Daarvoor werkte ik met de Windows-10 Preview upgrade. Daarbij waren alle bestaande instellingen in Windows 8 -ook van de mail- probleemloos overgenomen.
De 'schone' installatie van W10 heeft tot gevolg dat ik geen Ziggomail meer kan binnenhalen. In geen enkel mailprogramma of mail gerelateerd programma. Ik heb van alles geprobeerd: de oude pop3-instellingen, de door Ziggo aanbevolen IMAP-instellingen, niets werkt, noch in Outlook 2013, noch in Mail van Windows, noch in Mailwasher Pro. Aanmelden op de server geeft steeds time-out.
Zigoo helpdesk heeft -heb ik de indruk- alles uit de kast gehaald maar komt er ook niet uit. Er waren wel meer problemen met Ziggo mail in Windows-10 is mij verteld. Wie heeft er een oplossing. (Het gaat om 3 adressen; Ziggo webmail werkt gelukkig wel)
Laatst bewerkt door een moderator: