• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Ziggo beschikbaar op nieuw adres ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanhaze

Forum Gebruiker
Berichten
67
Hoi allemaal.

Ik wil een adreswijziging doorgeven in mijn Ziggo account maar ik krijg de melding dat er geen Ziggo service beschikbaar is op het nieuwe adres ...(?)
Dit lijkt mij een melding uit het Vrouw Holle tijdperk :mrgreen:

Wat nu te doen ??
Ik ben altijd zeer tevree geweest over mijn ziggo abb en zou het toch echt graag "mee willen nemen".

Dank alvast voor de hulp !
 
Denk dat je beter even kunt bellen naar 1200. Misschien dat ze het daar wel kunnen regelen. Als het een nieuw gebouwde woning is op een nieuw adres kan het zijn dat de database nog achterloopt.
 
Dank voor je hulp !

Mijn nieuwe adres is echter geen nieuwbouw, het ligt zelfs in het oudste gedeelte van de woonplaats.:oops:

Maar ik ga even bellen ! :)
 
Soms kan heel lokaal geen Ziggo aanwezig zijn. Zwolle is b.v. Ziggo gebied, maar de wijk Assendorp heeft hun CAI nooit aan een voorganger van Ziggo verkocht en beheren het nog steeds zelfstandig. In die wijk is bij mijn weten nog steeds geen Ziggo aansluiting mogelijk. En volgens mij is Assendorp zelfs ouder dan Zwolle. :wink: (Dit gewoon als voorbeeld)
 
Hoi ! Dank voor je hulp !

Ik vrees dat wat jij vertelt ook wel eens van toepassing kan zijn op de wijk waarin ik mijn nieuwe adres heb.
Dat zou een mega bummer zijn..:evil:

Ik heb al bij KPN gekeken voor een abb en daar ben ik veel duurder uit voor zelfs een minder snelle internet verbinding dan dat ik nu nog heb van ziggo op mn "oude adres"

Gadverdamme ! :wink:
 
Hoi ! Dank voor je hulp !

Ik vrees dat wat jij vertelt ook wel eens van toepassing kan zijn op de wijk waarin ik mijn nieuwe adres heb.
Dat zou een mega bummer zijn..:evil:

Ik heb al bij KPN gekeken voor een abb en daar ben ik veel duurder uit voor zelfs een minder snelle internet verbinding dan dat ik nu nog heb van ziggo op mn "oude adres"

Gadverdamme ! :wink:

Het zou kunnen dat Ziggo gratis aansluit als het huis in een wijk ligt waar wel ziggo is, maar waar geen huisaansluiting zit. Maar als de hele wijk geen kabel zou hebben is het een ander verhaal. Je kunt kijken of je iets bij Ziggo zelf te horen kunt krijgen, hoewel ik me afvraag of de klantenservice je daar zo een antwoord op kunt geven. In elk geval kun je bij www.aansluitingen.nl een offerte aanvragen voor aanleg van kabel. Je kunt daar ook zien wie je netbeheerder is voor telecom. Dat kun je opzoeken op https://www.aansluitingen.nl/aanvrager/mijnnetbeheerder.php. Daar staat dan ook -als Ziggo erbij staat- een telefoonnummer van de afdeling die over aansluitingen gaat.
 
Als je de postcode van je nieuwe huis opzoekt bij huisaansluitingen in mijn eerdere link, staat Ziggo daar dan wel bij ?
 
Yep, staat in het lijstje .. :wink:

Dan heb je kans dat er gewoon een aansluiting zit en dat er alleen een fout in de database zit. Ben je al eens in het huis geweest om te checken of er een aansluiting zit ? Het heeft niet zoveel zin om een aansluiting aan te vragen als die er al zit en alleen administratief niet bestaat :wink:

Dus eerst eens met de klantenservice op 1200 beginnen zou ik zeggen.

Succes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan