Geen zenders!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lsevde

Vandaag heb ik digitale tv van Ziggo ontvangen, aangesloten en geactiveerd. Maar tot mn grote verbazing: er kunnen helemaal geen zenders gevonden worden!!!!

Mijn postcode is 5021. De frequentie is 356.00, netwerk-id is 1111 en de symboolwaarde is 6875. Ik heb een digitale HD-recoder van Humax IRHD-5300C.

Wie kan me (verder) helpen?!?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb jij de kabel goed aangesloten van het kastje naar tv en van kastje naar dat kastje die daar zit om tv te kunnen ontvangen.
 
Vandaag heb ik digitale tv van Ziggo ontvangen, aangesloten en geactiveerd. Maar tot mn grote verbazing: er kunnen helemaal geen zenders gevonden worden!!!!

Wie kan me (verder) helpen?!?!

Dit is wel summiere info!!!

Wat voor een ontvanger heb je gekregen?
Alles wel goed ingesteld op de digitale ontvanger? ( frequentie, modulatie, netwerknummer etc...) ?
 
Vandaag heb ik digitale tv van Ziggo ontvangen, aangesloten en geactiveerd. Maar tot mn grote verbazing: er kunnen helemaal geen zenders gevonden worden!!!!

Wie kan me (verder) helpen?!?!

Wanneer heb je het abonnement aangevraagd en vanaf wanneer gaat het in?
Een makkelijke manier om te kijken of je uberhaupt al op de EV (eindversterker, die grijze kastjes in de wijk) bent aangesloten is om te kijken of je wel analoge tv/radio kan ontvangen.
Zoja, dan ben je aangesloten, en staan er waarschijnlijk wat instellingen verkeerd. Zoniet, zul je even geduld moeten hebben todat de monteur jou hoofdkabel in de EV prikt.

Groetjes!
 
Bedankt voor jullie reacties

Bedankt allemaal voor jullie reactie's!

Mijn postcode is 5021. De frequentie is 356.00, netwerk-id is 1111 en de symboolwaarde is 6875. Ik heb een digitale HD-recoder van Humax IRHD-5300C.

En nee Stephan, ik heb ook geen analoge zenders. Wel heb ik dit doorgegeven aan Ziggo...........hopelijk doen ze er snel iets mee, want dit is echt kl*te!!!!
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie's!

Mijn postcode is 5021. De frequentie is 356.00, netwerk-id is 1111 en de symboolwaarde is 6875. Ik heb een digitale HD-recoder van Humax IRHD-5300C.

En nee Stephan, ik heb ook geen analoge zenders. Wel heb ik dit doorgegeven aan Ziggo...........hopelijk doen ze er snel iets mee, want dit is echt kl*te!!!!

Bel even op naar de helpdesk en geef aan dat je totaal geen signaal hebt.
Bij de helpdesk kunnen zie zien wanneer je op de eindversterker wordt aangesloten & wanneer je abonnement officieel ingaat.
Is dit al gebeurt, maar ontvang je nog steeds niets, kunnen de helpdeskmedewerkers je stap voor stap begeleiden om een goede controle te doen en anders kunnen ze een eventuele storingsmonteur inplannen.

Groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan