• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen zender Logo's meer op de Horizonbox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter psa
  • Startdatum Startdatum

psa

Berichten
1.584
Ik heb op dit moment geen logo's meer op de zenders. :o
Normaal krijg je de logo van de zender te zien, per gisteren heb ik de zenders alleen nog maar geschreven staan? ::)

Iemand een enig idee hoe ik dat terug kan krijgen?
Terug naar fabriekinstellingen heeft niet geholpen.
Is dit een instelling wat verkeerd staat?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    202,3 KB · Weergaven: 205
  • image.jpg
    image.jpg
    188,9 KB · Weergaven: 89
  • image.jpg
    image.jpg
    163,1 KB · Weergaven: 78
Dit hebben we ook wel gehad.
maar dan ging het weer vanzelf over.

ook hebben we wel soms helemaal geen tekst/plaatjes onder de menubalk als centraal staat NU OP TV.
maar ik kan het niet reproduceren.

kortom: het systeem heeft nog wat schoonheidsfoutjes.

Laat ons weten of het probleem weer over gaat, en wat je hebt gedaan, of dat het spontaan ging.
 
Tot op hede nog steeds geen logo's.
Meerdere keren terug gezet naar fabriekinstellingen, software reset maar nog steeds hetzelfde. :P
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    220 KB · Weergaven: 43
UPC adviseerde mij voor een andere klacht de Horizon terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Daarna geen logo's meer.
Ik moest daarna de software handmatig opnieuw installeren... en raad eens... nu heb ik en geen logo's en geen abonnement!!!!
Sta wederom al 25 min in de wacht... :-X
De laatste keer duurde al ruim 50 min....

Hopelijk de laatste keer dat ik hoef te bellen....

PJ
 
@Peter72

En is het probleem al opgelost bij jou omtrent de logo's?
 
Nee helaas nog niet.
Heb een handmatige update moeten uitvoeren. Echter de software werd terug gezet naar ZO 31-12-00 !!??
Men dacht ook aan een mindere bekabeling, wat raar is want eerst waren de logo's met de zelfde bekabeling wel te zien.
Nu komt er over 12 dagen een monteur... :P

We wachten maar weer af..... :o
 
geen logo's?
mooi toch? tis toch soms niet echt duidelijk waar je naar kijkt.

enne... dat je beeld ondersteboven staat stoort nog niet? ::)
 
Peter72 zei:
Nee helaas nog niet.
Heb een handmatige update moeten uitvoeren. Echter de software werd terug gezet naar ZO 31-12-00 !!??
Men dacht ook aan een mindere bekabeling, wat raar is want eerst waren de logo's met de zelfde bekabeling wel te zien.
Nu komt er over 12 dagen een monteur... :P

We wachten maar weer af..... :o

ja daar schuiven ze het iedere keer op. vandaag ben ik teruggebeld door UPC. Hiervoor was al een ticket voor aangemaakt en word met de as SW update opgelost is dus een bug in de software en heeft niks met je signaal te maken.
 
psa zei:
ja daar (software-update) schuiven ze het iedere keer op.

Dan moeten we die update maar afwachten. Vind je ook niet? Druk maken heeft weinig zin en zal de oplossing niet bespoedigen. Bepaalde dingen zijn uitermate welkom, maar heb m'n lesje wel geleerd ::).
 
psa zei:
@Peter72

En is het probleem al opgelost bij jou omtrent de logo's?

De logo's zijn bij mij weer terug... :o
Geen flauw idee hoe, maar ze zijn er weer... ;D

Het enige wat nog "raar" is is de software datum, die staat nog op ZO 31-12-00.....
De software versie is vlgs upc wel goed ( 1-1-56.011.0a_V 1.25_16777391 )
 
Terug
Bovenaan