- Berichten
- 1.584
Ik heb op dit moment geen logo's meer op de zenders. 
Normaal krijg je de logo van de zender te zien, per gisteren heb ik de zenders alleen nog maar geschreven staan?
Iemand een enig idee hoe ik dat terug kan krijgen?
Terug naar fabriekinstellingen heeft niet geholpen.
Is dit een instelling wat verkeerd staat?

Normaal krijg je de logo van de zender te zien, per gisteren heb ik de zenders alleen nog maar geschreven staan?

Iemand een enig idee hoe ik dat terug kan krijgen?
Terug naar fabriekinstellingen heeft niet geholpen.
Is dit een instelling wat verkeerd staat?


