• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen WIFI met Cisco epc3925

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dyna20
  • Startdatum Startdatum
D

Dyna20

Beste forummers,

Van de week nieuwe modem opgehaald bij de UPC winkel, aangesloten maar kan via wifi geen verbinding maken. Met draad werkt het goed. Je vind de wifi spot wel gewoon als je dan connect geeft pc wel gewoon aan dat er een verbinding is maar krijg niks geopend. Heb het op verschillende laptops en mobiels geprobeerd maar niks werkt.

Hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt.
 
Dyna20 zei:
Je vind de wifi spot wel gewoon als je dan connect geeft pc wel gewoon aan dat er een verbinding is maar krijg niks geopend.

Hebben jullie misschien tips?

.........

We horen het graag zodat we weer een stapje verder kunnen zetten richting een oplossing. ???
 
zou modem iig met 't knopje achterop (30sec indrukken) een reset naar fabrieksinstellingen geven, gewoon om gelijk een boel op het modem zelf uit te sluiten.
 
Thx voor het meedenken, ik ga morgen even wat tips uitproberen.
 
Oplossing was achteraf simpel. Kanaal veranderd. Stond standaard op 11 veranderd naar 6 en wifi werkte wel.
 
Terug
Bovenaan