D
Dyna20
Beste forummers,
Van de week nieuwe modem opgehaald bij de UPC winkel, aangesloten maar kan via wifi geen verbinding maken. Met draad werkt het goed. Je vind de wifi spot wel gewoon als je dan connect geeft pc wel gewoon aan dat er een verbinding is maar krijg niks geopend. Heb het op verschillende laptops en mobiels geprobeerd maar niks werkt.
Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt.
Van de week nieuwe modem opgehaald bij de UPC winkel, aangesloten maar kan via wifi geen verbinding maken. Met draad werkt het goed. Je vind de wifi spot wel gewoon als je dan connect geeft pc wel gewoon aan dat er een verbinding is maar krijg niks geopend. Heb het op verschillende laptops en mobiels geprobeerd maar niks werkt.
Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt.
