• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen (weinig) keuze internetabbonnement bij UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter etuijl
  • Startdatum Startdatum
E

etuijl

Mijn moeder (upc klant) heeft analoge tv en telefonie via upc, ze wil graag een (gewoon) internetabbonnement hierbij maar de enige keuze is 25 mb voor 25 euro per maand meer of een allesineen voor 45 per maand. Digitale tv hoeft ze neit en heeft ze ook niet nodig want ze heeft satelliet.
Dus allesineen is geen optie, en 25 mb is echt teveel van het goede voor die keer dat ze alleen een mailtje verstuurd of internet surft voor info op te zoeken) Dus of 25 euro per maand meervoor alleen internet erbij of 45 euro voor allesineen. Dit is echt teveel van het goede en er is geen andere keus bij upc!
 
Het allesineen pakket 25Mb internet en bellen is misschien een optie. Dit kost 43,00 per maand. Maar in dit bedrag is ook het analoog abonnement wat ze nu heeft inbegrepen. Dus eigenlijk betaalt ze dan voor 25 Mb internet en bellen maar 43,00 - 17,05 = 25,95. Dit lijkt me dan toch een prima deal!
 
Er is wel een optie en is misschien wel voldoende in haar geval.
Namelijk verbindt het modem maar met een laptop en je heb een gratis internet verbinding.
Maak onder je eigen account een Email-adres aan voor je moeder.

suc6
 
ik weet van Ziggo dat je als je alleen telefoon neemt je gratis basis internet er bij krijgt van 4 mb, is dat niet bij upc dan? Bij ziggo is dat 20 euro per maand plus gratis langzaam internet.
 
pa3eia zei:
Er is wel een optie en is misschien wel voldoende in haar geval.
Namelijk verbindt het modem maar met een laptop en je heb een gratis internet verbinding.
Maak onder je eigen account een Email-adres aan voor je moeder.

suc6

Dit heb ik bij mijn moeder ook geprobeerd en het werkt. (paar maanden geleden)
 
Rined zei:
Het allesineen pakket 25Mb internet en bellen is misschien een optie. Dit kost 43,00 per maand. Maar in dit bedrag is ook het analoog abonnement wat ze nu heeft inbegrepen. Dus eigenlijk betaalt ze dan voor 25 Mb internet en bellen maar 43,00 - 17,05 = 25,95. Dit lijkt me dan toch een prima deal!
Allesineen dan zit ze weer met een digitalel tv en ze heeft al satelliet en dus ook weer een kastje erbij waar ze geen gebruik van zal maken

waarom heeft upc niet gewoon een internetabbo voor 10 mb per maand voor een leuke prijs erbij? Al dan niet in combinatie met telefonie? Nu is het of niets of 25 mb!
 
pa3eia zei:
Er is wel een optie en is misschien wel voldoende in haar geval.
Namelijk verbindt het modem maar met een laptop en je heb een gratis internet verbinding.
Maak onder je eigen account een Email-adres aan voor je moeder.

suc6

Die gratis internetptie is mij bekend maar is ergggggg traag (vergelijk met een modem) :-\ en dus erg traag om leuk te internetten

Maar het is dus of dat of 25 MB al dan niet met een pakket
 
Rined zei:
Het allesineen pakket 25Mb internet en bellen is misschien een optie. Dit kost 43,00 per maand. Maar in dit bedrag is ook het analoog abonnement wat ze nu heeft inbegrepen. Dus eigenlijk betaalt ze dan voor 25 Mb internet en bellen maar 43,00 - 17,05 = 25,95. Dit lijkt me dan toch een prima deal!


25 MB is gewoon een beetje TE voor haar, gewoon 8 Mb is ook prima (heb ik ook) en goed genoeg om leuk te kunnen internetten, maar 10 Mb bieden ze niet (meer) aan. hET IS OF BIJNA NIETS (GRATIS) OF 25 mB, een tussenweg is er niet en er is dus geen keus meer om lager in te stromen.
 
Waarom heeft je moeder schotel? :-\ terwijl digtaal tv via de kabel veel scherper beeld is dan schotel.??
 
patrykvdmeulen zei:
Waarom heeft je moeder schotel? :-\ terwijl digtaal tv via de kabel veel scherper beeld is dan schotel.??

Mijn moeder heeft schotel (astra) omdat daar veel meer duitstalige zenders zijn te zien dan upc heeft en kan doorgeven. Zij kijkt graag naar deze zenders en digitaal van upc kan hier echt niet tegen op en een scherper beeld is maar hoe je het ziet, voor haar zijn de beelden mooi geneog en dat is belangrijk voor haar en via de HD kanalen op Astra die ook FTA zijn is een prima ontvangst mogelijk. En bovendien alle FTA kanalen zijn gratis te ontvangen en dus ook geen abbonnement nodig.
 
Terug
Bovenaan