K
Kakie
Hoe kan het dat ik geen verschil zie tussen HD-uitzending of normaal beeld
Hoi,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb de Samsung 360 met een HDMI kabel verbonden met de TV.
Er is éen zender (ned 1 Kanaal 14) die HD uitzond maar er was geen verschil te zien.
Wel stond er in het venster van de decoder dat het HD was.
Hoe kan het dat er geen verschil te zien is
?
Ook was trouwens het volume wel te regelen met de afstand bediening van de TV, maar niet met de afstandbediening van de HD decoder.

Hoi,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb de Samsung 360 met een HDMI kabel verbonden met de TV.
Er is éen zender (ned 1 Kanaal 14) die HD uitzond maar er was geen verschil te zien.
Wel stond er in het venster van de decoder dat het HD was.
Hoe kan het dat er geen verschil te zien is
?Ook was trouwens het volume wel te regelen met de afstand bediening van de TV, maar niet met de afstandbediening van de HD decoder.
Laatst bewerkt door een moderator: