• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen verschil HD-uitzending of normaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kakie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kakie

Hoe kan het dat ik geen verschil zie tussen HD-uitzending of normaal beeld???

Hoi,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb de Samsung 360 met een HDMI kabel verbonden met de TV.

Er is éen zender (ned 1 Kanaal 14) die HD uitzond maar er was geen verschil te zien.
Wel stond er in het venster van de decoder dat het HD was.

Hoe kan het dat er geen verschil te zien is????

Ook was trouwens het volume wel te regelen met de afstand bediening van de TV, maar niet met de afstandbediening van de HD decoder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is al verschillende keren gemeld op dit forum, maar vooruit dan.

Via kanaal 14 (Nederland 1 HD) worden alleen het EK voetbal en de Olympische Spelen (en misschien de Tour de France) in HD uitgezonden. De rest wordt ge-upscaled. Je kunt dus pas a.s. zaterdag de eerste echte HD-uitzending zien op dit kanaal.

De volumeknoppen van de decoder hebben geen invloed op het geluid dat via de HDMI-aansluiting wordt doorgegeven. Je zult het volume dus inderdaad via de afstandsbediening van de TV moeten regelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan