Z
zetmoon
Ik krijg het niet voor elkaar om online te gaan via Ziggo met
mijn iMac met MacOS 10.4.11 (Tiger).
De PC van mijn vriendin met XP doet het wel.
Ik heb alle instellingen al meerdere keren nagekeken,
maar ik weet echt niet wat het probleem is.
De hulpdienst (via telefoon) slaat min of meer "op tilt" als ik zeg dat ik een Apple heb!
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt,
Martin.
mijn iMac met MacOS 10.4.11 (Tiger).
De PC van mijn vriendin met XP doet het wel.
Ik heb alle instellingen al meerdere keren nagekeken,
maar ik weet echt niet wat het probleem is.
De hulpdienst (via telefoon) slaat min of meer "op tilt" als ik zeg dat ik een Apple heb!
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt,
Martin.
Laatst bewerkt door een moderator: