aadjepiraatje
Forum Gebruiker
- Berichten
- 197
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Had vanaf 28-07 jl. plotseling geen internetverbinding meer i.v.m. een defecte voeding (bleek een kabelbreuk in te zitten). Zou binnen 48 uur door de koeriersdienst van UPC benaderd worden voor een afleverdatum van een andere/nieuwe voeding. Jullie raden het zeker al: géén telefoontje, geen voeding, dus geen internet. na 4 dagen weer gebeld, zelfde verhaal. Klachtenformulier ingediend (werdt wel dezelfde dag nog keurig beantwoordt), maar, geen andere voeding. Eindelijk, vandaag op 13-08 kwam de koerier met, hou je vast, een nieuw modem. Gelukkig zat er ook een voeding bij. Is wel een ander model (Thomson) i.p.v. de oude vertrouwde COM 21.
Het kostte de helpdeskmedewerker van Chello slechts 35 minuten om erachter te komen dat hij mij niet kon helpen om On-Line te komen. (Had ie, volgens het instructieboekje van het modem wel moeten doen). Dat moest ik zelf doen. Hoe dan, als je niet On-Line bent. Resetten van de IP-configuratie hielp niet. Pas nadat ik de Netwerkinstellingen gereset had kon ik op de self-service page komen om het modem aan te melden. Alleen ben ik nu wel die mooie snelle verbinding weer kwijt. Misschien dat e.e.a. eraan ligt dat ik het modem via een netwerk kaart gebruik en niet via USB. Heeft er iemand ervaring hiermee?
greetz
PS. De helpdesk heeft wel een kredietnota opgemaakt zodat ik de komende maand niet hoef te betalen. Ben benieuwd of er inderdaad niets van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik houd jullie op de hoogte.
Het kostte de helpdeskmedewerker van Chello slechts 35 minuten om erachter te komen dat hij mij niet kon helpen om On-Line te komen. (Had ie, volgens het instructieboekje van het modem wel moeten doen). Dat moest ik zelf doen. Hoe dan, als je niet On-Line bent. Resetten van de IP-configuratie hielp niet. Pas nadat ik de Netwerkinstellingen gereset had kon ik op de self-service page komen om het modem aan te melden. Alleen ben ik nu wel die mooie snelle verbinding weer kwijt. Misschien dat e.e.a. eraan ligt dat ik het modem via een netwerk kaart gebruik en niet via USB. Heeft er iemand ervaring hiermee?
greetz
PS. De helpdesk heeft wel een kredietnota opgemaakt zodat ik de komende maand niet hoef te betalen. Ben benieuwd of er inderdaad niets van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik houd jullie op de hoogte.