Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vraag, Wi-fi werkt wel maar als ik "hoofd kabel"in mijn laptop plaats geeft hij aan dat ik geen netwerk heb. Heb het kastje als aan en uitgedaan.. maar helaas.
Heb je al geprobeerd om eerst de wireless functie uit te schakelen voordat je de utp-kabel met je laptop verbindt?
Of een andere utp-kabel geprobeerd? Werkt het dan wel? Dan is de originele kabel niet jofel meer...
Je Cisco EPC3000 modem uit- en inschakelen heeft geen enkele zin (in dit geval).
Verwarrend, ik lees in je profiel dat je een EPC3000 en een EPC3925 hebt.
Staat de EPC3000 in de meterkast en de EPC3925 in de woonkamer?
Bedoel je dan met "hoofdkabel", de kabel tussen de EPC3000 en EPC3925?
En die "hoofdkabel" heb je toen van de EPC3000 naar je laptop verbonden?