• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen verbinding met XSNews

Berichten
104
Ik heb vanaf vanavond geen verbinding meer met xsnews, hebben hier meer mensen last van?

De laatste dagen steeds problemen, fout code 502 of zoiets en u kunt alleen inloggen vanaf locatie B.
 
Code 502 heb ik hier ook regelmatig op diverse lijntjes.
Welke SSL port ik ook gebruik, niks lijkt te helpen.

Had ook al een mailtje gestuurd
Het antwoord kan je hier vinden, maar bij mij lijkt het niet te helpen.

Hallo

Meer uitleg over deze foutmelding vindt u op ons forum: https://forum.xsnews.nl/viewforum.php?f=12
Controleer ook of uw instellingen wel goed staan (time-out): https://forum.xsnews.nl/viewforum.php?f=2



Met vriendelijke groet,

Johan
XS News Support
 
SSL poort 444 is niet bereikbaar... ik heb de boel omgezet naar standaard poort 119 en nu werkt het wel weer.

Iemand van XSNews die wat info kan posten?

Ik lees net dat ze gisteren een DDOS attack hebben gehad en aanpassingen hebben gemaakt tegen herhaling. Wellicht dat poort 444 daarom dicht staat.. Ik ga een case openen bij XSNews...

bron: https://www.xsnews.com/Support/Statusberichten.php

Update: 10:58

Poort 444 is niet meer te gebruiken, je kunt als je SSL connectie wilt gebruik maken van poort 563 of 443.
 
De alternatieve SSL poorten van XS News zijn tijdelijk dichtgezet i.v.m. de aanval.
Als het goed is zou het inmiddels weer moeten werken, en anders nog even geduld of gebruik maken van de standaard poorten.
 
geen problemen met het downloaden via XS news, misschien dat ze het nu opgelost hebben?
 
René [Mr. Jinx] zei:
De alternatieve SSL poorten van XS News zijn tijdelijk dichtgezet i.v.m. de aanval.
Als het goed is zou het inmiddels weer moeten werken, en anders nog even geduld of gebruik maken van de standaard poorten.

volgens support had het ook geen zin meer om de alternatieve poorten te gebruiken ivm de nieuwe 'network management' systemen...
 
poort 444 werkt nu ff niet meer. 564 wel... Bij mij dan. Een vriend van me heeft hetzelfde.
 
Ik weet niet of het overal hetzelfde is, maar hier werkt het downloaden zonder SSL nu weer zonder cap. Dus de alternatieve poorten zouden niet echt nodig meer zijn.
 
Vriend van me werkt via een ander bedrif voor upc en die heeft ook gehoord van de week dat upc niet meer capt. Ikzelf merk ook inderdaad dat ik zowel op sslv2/sslv3 gewoon volle bak haal.
 
Wissertje zei:
Vriend van me werkt via een ander bedrif voor upc en die heeft ook gehoord van de week dat upc niet meer capt. Ikzelf merk ook inderdaad dat ik zowel op sslv2/sslv3 gewoon volle bak haal.

Is een leugen aangezien ik op het moment download met een mager 1924 Kb/s....triest maar waar...
 
Terug
Bovenaan