Heb de PC opnieuw geinstalleerd met WIN 7.
Ook Spotnet erop gezet, gegevens ingevoerd en alles werkt perfect. Hen een abo bij Usenet.
Maar Newsleecher en Grab It krijg ik niet connected met de server.
Wat zie ik over het hoofd, wat doe ik fout.
Voor herinstallatie kon ik wel werken met Newsleecher en Grab It.
Dat ik één van deze progjes erbij wil hebben geeft mij de gelegenheid om losse tracks te downloaden i.p.v. complete albums.
Met Spotnet lukt mij dat dus niet, uitsluitend complete albums, of ik zie daar wat over het hoofd.
Alternatieven zijn ook welkom.
Ook Spotnet erop gezet, gegevens ingevoerd en alles werkt perfect. Hen een abo bij Usenet.
Maar Newsleecher en Grab It krijg ik niet connected met de server.

Wat zie ik over het hoofd, wat doe ik fout.
Voor herinstallatie kon ik wel werken met Newsleecher en Grab It.
Dat ik één van deze progjes erbij wil hebben geeft mij de gelegenheid om losse tracks te downloaden i.p.v. complete albums.
Met Spotnet lukt mij dat dus niet, uitsluitend complete albums, of ik zie daar wat over het hoofd.
Alternatieven zijn ook welkom.