Geen vaste telefoon na overgang Ziggo naar KPN

Fran$

Forum Gebruiker
Berichten
14
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Gisterenmorgen is er door een KPN monteur de installatie gedaan van Internet - wifi - tv en vaste telefoon .
De telefoon zou geactiveerd worden nadat de werkbon was afgemeld . Monteur had een telefoontje gepleegd met een KPN medewerker en die vertelde over de activatie/.Ondertussen zijn we 24 uur verder en moet ik het nog steeds doen zonder vaste telefoonlijn
 
KPN bellen met de mobiele telefoon en verhaal halen. Een monteur hoeft niet langs te komen als je een Experia box hebt want het modem krijg automatisch de telefonie instellingen van KPN. Maar de telefoon moet wel fysiek zijn aangesloten. Als dat het geval is, je kunt sowieso testen of je een kies toon hebt. dan kun je testen of je kunt uitbellen en je kunt testen of je inkomend op je nummer bereikbaar bent.

Werkt eentje er van niet dan moet KPN dat in zijn eigen systemen oplossen.
 
Ik heb gebeld en probleem uitgelegd en de dame heeft me toegezegd om het uit te zoeken en ze zou me terug bellen. Ik weet niet of ze het al uitgezocht heeft maar nu ondertussen 8 uur later nog niet terug gebeld . Wordt vervolgd
 
Herstart je modem/box ook eens (minuutje stroomloos maken). Misschien wordt het dan actief.
 
Even de stekker er uit gehaald en daarna gereset . Telefoon werkt nu.THX
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan