R
renecl
Ik lees op https://www.ziggo.nl/producten/internet/ dat er geen vast contract meer is, betekend dat voor de huidige abonnees dat we kunnen opzeggen wanneer we maar willen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als huidige abonnee moet je wel je jaarcontract afmaken, als dit verloopt dan wordt het automatisch omgezet naar een maandcontract![]()


Als Ziggo-klant heb je inderdaad een maandcontract..
maar als je bijvoorbeeld in februari bij een van de aanbieders bent gegaan (@home, casema of multikabel) dan ben je automatisch een jaarcontract aangegaan. Dit loopt dan tot feb van het volgende jaar.