• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen Uitzending Gemist.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marcelleunge
  • Startdatum Startdatum
M

marcelleunge

Sinds 5 dagen hebben wij geen uitzending gemist.
Ga naar de guide en dan op zoeken, tot dan gaat alles goed.
Maar ik kom niet in uitzending gemist, er staat dan 'deze pagina niet in gebruik"
Toch hebben we het uitgebreide pakket van upc.
wie heeft hier nog meer last van?
 
Problemen met UPC On Demand.
Maandag 18 oktober 2010 - 15.00

Momenteel kunt u problemen ondervinden bij het bestellen van films en/of programma's via UPC On Demand.
UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen laten maken van UPC On Demand. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer gebruik kunt maken van deze dienst, melden wij dat op deze site.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Alstublieft dat is het probleem :)
 
er zijn problemen met on demand (waaronder uitzending gemist) natuurlijk, maar de melding spreekt van problemen bij het opvragen van programma's en niet specifiek bij het benaderen van het menu. Het kan goed dat ook daar problemen bij zijn, ik heb de meldingen niet bijgehouden - maar het valt altijd te proberen het uitzending gemist menu op een andere manier te benaderen om te zien of dan in ieder geval het uitzending gemist menu verschijnt, lijkt me.

(zoals gezegd, kan goed dat het menu in het geheel niet verschijnt hoor, maar is het proberen waard toch, die paar seconden werk?)
 
Wellicht is Net TV nog even een alternatief, als je dat althans hebt (Philips TV bijv.)
 
elvagabundo zei:
er zijn problemen met on demand (waaronder uitzending gemist) natuurlijk, maar de melding spreekt van problemen bij het opvragen van programma's en niet specifiek bij het benaderen van het menu. Het kan goed dat ook daar problemen bij zijn, ik heb de meldingen niet bijgehouden - maar het valt altijd te proberen het uitzending gemist menu op een andere manier te benaderen om te zien of dan in ieder geval het uitzending gemist menu verschijnt, lijkt me.

(zoals gezegd, kan goed dat het menu in het geheel niet verschijnt hoor, maar is het proberen waard toch, die paar seconden werk?)

Leuk, maar wat schiet je er mee op als je wel in alle menu's kunt komen (ik dus) maar verder geen programma of film kan opstarten?? :-\
 
dan niets, dan heb je heel waarschijnlijk last van het netwerkprobleem.

maar waarom ik het aangeef: als het menu al niet start is de foutmelding er dus al bij het starten van het menu, niet bij het opvragen van een programma. het zou dus een heel ander probleem KUNNEN zijn...

de melding 'deze pagina is niet in gebruik' lijkt me heel anders dan de vele meldingen die ik hier op het forum zie met VOD problemen die in het netwerk liggen, daarom dus dat ik het nog even aangeef om te proberen...het is namelijk niet zo dat bij 100% van de upc abonnees on demand momenteel niet werkt (zover ik weet)
 
elvagabundo zei:
dan niets, dan heb je heel waarschijnlijk last van het netwerkprobleem.

maar waarom ik het aangeef: als het menu al niet start is de foutmelding er dus al bij het starten van het menu, niet bij het opvragen van een programma. het zou dus een heel ander probleem KUNNEN zijn...

de melding 'deze pagina is niet in gebruik' lijkt me heel anders dan de vele meldingen die ik hier op het forum zie met VOD problemen die in het netwerk liggen, daarom dus dat ik het nog even aangeef om te proberen...het is namelijk niet zo dat bij 100% van de upc abonnees on demand momenteel niet werkt (zover ik weet)

Volkomen juist! Het feit dat je niet in het menu kan komen zal hoogstwaarschijnlijk een locale oorzaak hebben. Te denken valt b.v. aan een corrupte firmware van de mediabox. Een geforceerde firmwareupdate kan dan wellicht helpen.

Het is in ieder geval zo dat het probleem op zich weinig van doen heeft met de huidige storing.
 
zoals ik al eerder meldde heb ik vanaf afelopen zaterdag geen programma gemist.
druk op de guide knop, dan komt de guide ervoor. Maar als ik nu via de rode knop naar programma gemist ga,
krijgt ik een blauw scherm, en daar staat op "dit scherm is niet beschikbaar"
erg vervelend dit, ook heb ik al alles opnieuw geresset. Maar niks helpt.
Hebben hier meer mensen last van? En ligt het aan mijn recorder van UPC.
Heel jammer, we hebben een kompleet pakket van upc en voor de rest geen problemen, alleen
de laaste tijd steeds vaker met de digitale televisie. Als het goed werkt dan gaat upc er weer mee aan de gang, met alle gevolgen van dien. Wacht vandaag nog af en anders maar weer bellen met UPC!!!!! :embarassed:
 
Terug
Bovenaan