R
roebie
Hallo,
Ik heb nieuw in de digitale wereld wat televisie heet. Gisteravond het digitale kastje(geen HD) van UPC tussen DVD/Recorder (KiSS DP55
en de TV geplaatst.
Alles werkt zo ik kan zien prima.
Alleen wanneer ik Uitzending Gemist wil kijken, komt hij met de opmerking dat mijn bekabeling onvoldoende zou zijn of dat de stekkers niet deugen.
Ik heb gewoon keurig beeld. Hoezo zou dit niet goed zijn.
Luistert digtale televisie erg nauw wat betreft bekabeling en stekkers?
Voordat ik naar de winkel snel, wil dit toch wel met redelijke zekerheid weten of hij het straks dan wel doet.
Zijn er ervaringsdeskundigen??
Alvast bedankt.
Ik heb nieuw in de digitale wereld wat televisie heet. Gisteravond het digitale kastje(geen HD) van UPC tussen DVD/Recorder (KiSS DP55
en de TV geplaatst. Alles werkt zo ik kan zien prima.
Alleen wanneer ik Uitzending Gemist wil kijken, komt hij met de opmerking dat mijn bekabeling onvoldoende zou zijn of dat de stekkers niet deugen.
Ik heb gewoon keurig beeld. Hoezo zou dit niet goed zijn.
Luistert digtale televisie erg nauw wat betreft bekabeling en stekkers?
Voordat ik naar de winkel snel, wil dit toch wel met redelijke zekerheid weten of hij het straks dan wel doet.
Zijn er ervaringsdeskundigen??
Alvast bedankt.
