Ik ben al een paar dagen steeds aan het proberen om de mail op de Iphone 5 van mijn vriendin aan de gang te krijgen.
Op Ipad en Ibook werkt het wel juist.
Op de Iphone krijg ik steeds de meldiing dat hij de smtp server niet kan vinden.
Ik heb alles ingesteld zoals op de Ipad dus een Pop3 account aangemaakt.
Zowel bij pop.ziggo.nl als smtp. ziggo.nl de juiste loginnaam en wachtwoord vermeld. SSl staat aan. Poortnummer zelfde als op Ipad enz.
Alles meerdere keren gecheckt ook aan de hand van Ziggo instellingen.
Iemand enig idee wat ik moet doen om de mail op de Iphone weer aan de gang te krijgen
Op Ipad en Ibook werkt het wel juist.
Op de Iphone krijg ik steeds de meldiing dat hij de smtp server niet kan vinden.
Ik heb alles ingesteld zoals op de Ipad dus een Pop3 account aangemaakt.
Zowel bij pop.ziggo.nl als smtp. ziggo.nl de juiste loginnaam en wachtwoord vermeld. SSl staat aan. Poortnummer zelfde als op Ipad enz.
Alles meerdere keren gecheckt ook aan de hand van Ziggo instellingen.
Iemand enig idee wat ik moet doen om de mail op de Iphone weer aan de gang te krijgen